Частина 59. Сходження на гору Тайцан у пошуках минулого.

1 0 0
                                    

Се Лянь миттєво ухилився. Спочатку він подумав, що це зламана гілка або гніздо, але придивившись, виявив, що це дошка, з обох боків якої кріпилися два сталеві ланцюги. Вона була настільки прогнила і проіржавіла, що її початкову форму складно було розрізнити. Попади ця дошка комусь іншому, то він не зміг би сказати, що це було, але Се Лянь відразу дізнався в деревині, що впала, гойдалку.

У минулому на горі Тайцан всюди було розвішано гойдалки як для розваги, так і для тренувань. Се Лянь згадав, як одного разу він разом із батьками відвідав королівський священний павільйон, щоб помолитися про благословення і побачив як група молодих учнів тренується, вправно перевертаючись і підстрибуючи на гойдалці. Це було захоплююче видовище: король і королева насолоджувалися видовищем, а Се Лянь плескав у долоні і вигукував слова подяки. Король і королева були такі задоволені, що щедро винагородили юних учнів і з того часу в серці принца назавжди залишилося відчуття, що самовдосконалення - це дивовижне і веселе. Проте, ставши старшим, причиною його формального вступу в орден для культивування було зовсім не веселощі.

Трохи відпочивши Се Лянь продовжив свій шлях. Чим вище він підіймався, тим густіше ставали кущі, і час від часу мимо миготіло якесь створіння, залишаючи за собою тінь пухнастого хвоста. На деревах сиділо кілька білок, що жували соснові шишки і небезпечно поглядали на непроханого гостя.

Шипи чагарників перегороджували шлях, розриваючи одяг та дряпаючи шкіру, але Се Лянь цього не помічав. Нарешті, він досяг вершини Наслідного Принца.

Звичайно, Вершина Наслідного Принца спочатку так не називалася, їй дали цю назву після того, як на ній було збудовано храм наслідного принца. Серед кущів і бур'янів де-не-де ще виднілися залишки брукованої дороги і сліди громіздкого, обгорілого фундаменту. Колись це був фундамент храму, а під щебенем і руїнами, під осколками глазурі ховався старий, розбитий колодязь.

Якщо глянути зверху на його дно, можна було легко сказати, що старий колодязь давно висох, адже відстань до дна становила всього кілька футів і на землі виднівся лише бруд. Не вагаючись, Се Лянь переступив через напівзруйнований край колодязя і стрибнув усередину.

Він не впав на брудну землю, а натомість пройшов крізь ілюзію і спустився на кілька метрів, перш ніж його ноги торкнулися твердої землі.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 11 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Благословення небожителівWhere stories live. Discover now