Частина 14. Демон у червоному спалює храми богів.

1 0 0
                                    

      Як він і підозрював, на обличчі парубка був серйозний шрам від опіку. Однак під криваво-червоним шрамом можна було невиразно розрізнити три або чотири дуже маленькі людські обличчя.

Ці обличчя були розміром з долоню немовляти, криво розкидані по його щоках та лобі. Оскільки вони були обпалені раніше, кожне обличчя було зморщене і виглядало так, ніби кричало від болю. Знову побачити дивні, спотворені і маленькі людські обличчя, які виросли на спочатку нормальному людському обличчі, справді було страшніше за будь-яку примару!

У той момент, побачивши це обличчя, Се Лянь відчув себе так, ніби його кинули в жахливий сон. Шалений страх паралізував всю його істоту настільки, що він навіть не помітив, як підвівся. Він також не знав, який вираз з'явився на його обличчі, але це, мабуть, було дуже страшно.

Хлопчик повільно і нерішуче знімав пов'язку, вже почуваючись незручно, але побачивши реакцію принца, він також зробив два кроки тому, очевидно усвідомлюючи, що Се Лянь не може набути такого жахливого вигляду. Тієї ж миті, ніби захищаючись, він раптово закрив своє жахливе обличчя, схопився з землі і закричавши прямував у глиб лісу.

Се Лянь погнався за ним і крикнув услід:

- Повернися!

Але оскільки він досить довго стояв нерухомо, перш ніж нарешті відреагувати, цей хлопчик уже зник. Навколо не було нікого, хто міг би допомогти у пошуках, і йому не вистачало духовних сил, що робило його нездатним використовувати систему духовного спілкування, в результаті кинувшись через гору, він шукав його протягом години, але безрезультатно.

Коли раптом розпалене від бігу обличчя омив холодний вітер, Се Лянь трохи прийшов до тями і зрозумів, що безладно носитися лісом, немов безголова муха, що природно ні до чого не приведе.

Принц узяв себе до рук і подумав: "Можливо, він прийде за трупом Сяо Ін."

Повернувшись до храму Мін Гуан, Се Лянь був вражений.

Його зустріла юрба людей, одягнених у все чорне і зібралися в лісі за храмом. У передній частині лісу стояла висока постать із схрещеними руками і спостерігала за групою людей. Голова повернулася, відкриваючи елегантне, але холодне обличчя юнака, яким виявився Фу Яо. Здавалося, що він здійснив подорож назад на небеса, перш ніж повернути групу чиновників із палацу Сюань Чжень, щоб прийти на допомогу.

Благословення небожителівWhere stories live. Discover now