Частина 43. Візит до Райської садиби. Запитання про Сянь Ле.

1 0 0
                                    

Цей хлопчик, здавалося, не розумів, що це за Біле Лихо, про яке говорив Се Лянь і з порожнім виразом обличчя дивився на принца. Принц не був упевнений, чи зрозумів хлопчик його питання чи ні, але раптом пролунав крик:

- Ааа

Виявляється, що Се Лянь у спробі дізнатися про Біле Лихо дуже схопив його за плечі. Тільки коли хлопчик закричав від болю, Се Лянь опам'ятався і поспіхом опустив руки:

- Мені дуже шкода.

Хуа Чен тихим голосом сказав:

- Ти втомився. Іди відпочинь.

Як тільки він промовив ці слова, маленькі двері в бічній стіні зали відчинилися, і всередину ввійшли дві витончені дівчини, щоб забрати хлопчика.

- Не хвилюйся. Незабаром я знову знайду тебе.

Після того, як хлопчика забрали, Хуа Чен повернувся до Се Ляна:

- Ге-Ге присядь і розслабся, не турбуйся про нього зараз. Якщо в тебе є до нього якісь питання, я маю свої способи розв'язати йому язика.

"Розв'язати язика" словами Хуа Чена звучало досить жахливо, і Се Лянь відповів:

- Ні, все гаразд. Якщо він мені нічого не сказав, то нехай іде. Немає потреби поспішати.

Хуа Чен сів поряд із Се Лянем:

- Які у тебе на нього плани?

Се Лянь трохи подумав над його запитанням:

- Я планую тримати хлопчика поряд, і спершу заберу його із собою.

- Він привид, а не людина.- сказав Хуа Чен.- Чому б тобі не залишити його тут, у примарному місті? Мені не важко буде годувати ще один рот.

Се Лянь глянув на нього і серйозно сказав:

- Сань Лан, правда, дякую. Але... я хочу взяти його із собою не тільки для виховання.

Місто - привид напевно належав Хуа Чену, якщо він хотів захистити хлопчика, то ніхто не міг завдати йому шкоди, і він би не голодував. Але крім цього, найважливішим для нього були вмілі настанови, щоб допомогти йому організувати свій розум і мову, тим самим повернувши до нормального життя. Місто - привид - шумне місце, хаотичне і дике, не придатне для настанов. Окрім нього самого, Се Лянь не міг думати про когось іншого, у кого вистачило б терпіння взятися за це завдання.

Благословення небожителівWhere stories live. Discover now