Між краями червоного пологу була невелика щілина, але з боку Се Лянь був єдиним, хто міг розглянути людину, що стоїть за нею, оскільки він закривав собою весь огляд для інших у залі і вони не могли нічого бачити. Втім, цікаві роззяви все одно не наважилися б зазирнути туди крадькома.
Єдине ліве око невідривно стежило за Се Лянем, і принц, ніби зачарований, відповів йому тим самим.
Цього разу Хуа Чен виглядав не тільки на кілька років старше, але й здавалося, що став вищим. Раніше, коли Се Лянь дивився на нього, він все ще міг підтримувати той самий рівень зорового контакту, але тепер йому довелося напружити шию, щоб подивитися вгору.
Вони дивилися один на одного досить довго і Хуа Чен нарешті порушив мовчання.
- Ти хочеш поставити на найвищу чи найнижчу ставку?
Саме цей глибокий голос, приємний для слуху, повернув Се Ляна до реальності. Чи була ця ставка на найвище число або на найнижчу, різниці не було. Тому він одразу ж відповів:
- Високу.
Хуа Чен відповів:
– Тоді я ходжу першим.
Ліва рука Се Ляна підтримувала основу чорного стаканчика для азартних ігор, а права рука накрила круглу кришку. Хуа Чен стояв перед ним, поклавши праву руку на ліву руку принца і злегка потряс склянку, перш ніж підняти кришку. На дні лежали дві кістки - шістка та п'ятірка.
З висоти Лан Цянь Цю своїм гострим поглядом побачив, як легко стався кидок, і його очі розширилися.
- Як це сталося?
Хуа Чен м'яко перемістив руку і поманив Се Ляна, щоб дати йому ще один шанс:
- Струси ось так. А тепер спробуй.
Се Лянь повторив його дії і двічі струсив чашу, але Хуа Чен сказав:
- Не так.
Незважаючи на докір, його тон був виключно м'яким та терплячим. Пояснюючи, Хуа Чен знову підтримав руку Се Ляна своєї, але цього разу його ліва рука знайшла шлях до правої руки Се Ляна, що прикривала кришку.
– Ось так. – м'яко проінструктував він.
І так само тильна сторона долонь принца опинилася в долонях Хуа Чена.
Дотик рук князя демонів здавався м'яким, наче нефрит. Витончені срібні наручі, які носив Хуа Чен, пронизували холодом, мов лід, але рухи були обережними і він ніколи не дозволяв їм стикатися зі шкірою принца. Його руки направили руку Се Ляна і знову похитнули чорну дерев'яну чашу у певному ритмі, який не був ні квапливим, ні повільним.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Благословення небожителів
FantasyБог і демон... Як вони можуть бути разом... Пройшовши важкий і тернистий шлях довжиною 800 років. Чистота і доброта одного, що мріяв «спасти усіх людей». Вірність і кохання іншого, що зробив сенсом свого життя одного Бога.