Відчувши на собі пильний погляд, Се Лянь слабо посміхнувся, перш ніж обернутися і спитати:
- Вперше, бачите справжні прокляті кайдани?
Кляті , як і випливало з їх назви, являло собою прокляття, що набуло форми кайданів.
Небесні чиновники, які були знижені на посаді і вигнані з небес, одержують відбиток своїх гріхів на своєму тілі, що можна розглядати як форму гніву небес. Цей відбиток набув форми кайданів, які блокували духовну силу небесного чиновника. Це було щось, чого не можна було позбутися чи втратити. Це було те саме, що зробити татуювання на обличчі чи зв'язати руки та ноги ланцюгами. Це було свого роду покарання, а також попередження, яке змушувало людину, про яку йдеться, відчувати водночас страх і сором. Будучи посміховиськом трьох світів і тим, хто був вигнаний з небес двічі, Се Лянь, природно, мав на собі прокляті пута, надруковані на його тілі і два молодші боги війни не могли не чути про цей факт. Тим не менш, все ще була різниця між тим, щоб почути, як хтось говорить це мимохідь, і побачити це особисто на власні очі. Таким чином, Се Лянь міг зрозуміти, чому ці двоє мали такий вираз на обличчях. Він здогадався, що його прокляті кайдани, мабуть, змушували їх відчувати себе трохи перелякано і ніяково. Зрештою, це прокляття не являло собою нічого хорошого.
Використовуючи привід, що йому потрібне нове верхнє вбрання, Се Лянь спочатку хотів вислизнути назовні і прогулятися. Однак цього не сталося, тому що Фу Яо закотив очі і сказав:
- Було б зовсім непристойно з твого боку, виходити на вулицю, щоб прогулятися головною вулицею в такому вигляді.
Зрештою, Нань Фен був тим, хто недбало схопив якийсь одяг із храму і передав Се Ляну, зупинивши його від продовження його "непристойного" плану. Але після того, як Се Лянь упорядкувався і знову сів, він відчув, що після попередніх подій атмосфера стала дещо незручною.
Тому він дістав сувій, який приготувала для нього Лін Вень, перш ніж спитати:
- Ви, двоє, хочете ще раз подивитись це?
Нань Фен підняв голову, щоб подивитися на нього, перш ніж відповісти:
- Я вже все бачив і думаю, що він той, кому необхідно ознайомитися з ним краще.
Фу Яо заперечив:
- Що ти маєш на увазі, що я повинен бути тим, кому необхідно ознайомитися краще? У цьому сувої навіть не було ніяких подробиць - цілком марний. Чи заслуговує він на те, щоб хтось продовжував його читати?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Благословення небожителів
FantasyБог і демон... Як вони можуть бути разом... Пройшовши важкий і тернистий шлях довжиною 800 років. Чистота і доброта одного, що мріяв «спасти усіх людей». Вірність і кохання іншого, що зробив сенсом свого життя одного Бога.