Частина 55. Де правда, а де брехня так складно розсудити.

2 0 0
                                    

Се Лянь крикнув:

-Ці Жун, зараз же заткнися!

 Лан Цянь Цю сердито повернув голову:

-Чому він має заткнутися? Тому що те, що його слова – правда?? На золотому бенкеті ти і Ань Ле обидва завдали удару, один убив всю мою сім'ю, а інший завершив удар по моєму батькові. Ви всі мені брехали?! 

 Се Лянь поспішно відповів:

-Не слухай ...

 Але Ці Жун одразу втрутився: 

- Звичайно, все це брехня! Ти такий дурний, якщо не тебе, то кого ж нам обманювати? Якби не казна-звідки взявся випадковий незнайомець, який зіпсував наші плани, Сянь Ле вже забрав би твоє гребане життя у віці дванадцяти років, замість того щоб дозволити рости в розкоші і піднестися!

- Дванадцятьох? - повторив Лан Цянь Цю. 

 Найбільше, що сталося, коли йому було дванадцять, - це викрадення та порятунок його життя Се Лянем.

- У той рік викрадачі, які вторглися в палац і викрали мене, були послані людьми Сянь Ле?

- Ну і ну! - Ці Жун прицмокнув язиком. - Невже ти думаєш, що звичайні вбивці спроможні викрасти наслідного принца з-під носа сотень королівських гвардійців? Я тебе благаю. Я був тим, хто допоміг Ань Ле у цій справі. 

 Лан Цянь Цю кивнув:

- Допоміг? Добре. Я розумію. Значить усі мої друзі-фальшивки. Народ Сянь Ле ніколи не дбав про нашу дружбу. Ваш принц Ань Ле ніколи не мав добрих намірів і натомість прийшов за нашими життями. 

 Він повернувся до Се Ляна:

- Отже, все, що ти мені розповів, теж було брехнею. 

 Ці Жун прикинувся здивованим:

- Ну ж, ну ж, поспішай і дай мені послухати, що тобі сказав мій святий кузен! 

 Лан Цянь Цю проігнорував його і продовжив, звертаючись до Се Ляна:

- Ти сказав, що Юнань і Сянь Ле єдина нація з єдиним корінням, які б конфлікти не відбувалися між королівськими особами, вони не мали нічого спільного з цивільним населенням. Раніше обидві сторони були однією сім'єю, і за правління нашого покоління могли відбутися зміни на краще. Поки люди були щасливі, не мало значення, як називалася правляча династія , і обидві сторони могли відпустити свою образу і з часом об'єднатися. Все це було брехнею. Все це нісенітниця, нісенітниця, брехня! 

Благословення небожителівWhere stories live. Discover now