Побачивши, що принц має намір піти, Лан Цянь Цю крикнув:
- Стій!
Се Лянь зупинився. Лан Цянь Цю стиснув зуби і нарешті видавив:
- Ти повинен мені все пояснити.
- Яких пояснень ти хочеш? - Запитав Се Лянь.
- Про минулі образи, про наше королівство та сім'ю. Справа не в тому, що я не можу зрозуміти твою ненависть до Юнаня, але ... - принц запнувся, але потім продовжив напруженим, тремтячим голосом, - але наставник ... хіба мої батьки і я не ставилися добре до громадян Сянь Ле? Я дружив з багатьма з них, і я також...я зробив все можливе, щоб захистити їх.
Кожне його слово було правдою.
Після падіння королівства Сянь Ле багато хто залишився громадяни ніколи не забували свого коріння, і навіть після того, як було побудовано королівство Юнань і почалося його правління, ці люди та їхні нащадки продовжували жити як громадяни Сянь Ле, часто стикаючись з людьми нового королівства.
Перші кілька поколінь монархії Юнань правили силою і жорстоко винищували багатьох людей Сянь Ле, що бунтують. І навпаки, існували також підпільні спілки, створені народом Сянь Ле для підготовки вбивства багатьох представників знаті Юнаня, і навіть кілька разів їм це вдавалося. Так тривало і далі, і зрештою обидві сторони посіяли глибоку ненависть одна до одної.
Однак з початком правління батьків Лан Цянь Цю новий король став ставитися до людей Сянь Ле по-іншому, виявляючи доброту і співчуття. Він хотів об'єднати старе та нове королівства всупереч усім незгодним. Навіть якщо ідея про надання князівських титулів колишнім членам королівської родини Сянь Ле була абсурдною, він використав її як спосіб показати свою щирість і ставився до них з повагою. Сам Лан Цянь Цю ніколи не був упереджений через ненависть минулих років, для нього все це було лише історією.
Тоді наставник Фан Сінь був загадковою фігурою, що ніколи не розкривала своєї справжньої особистості, так що ніхто не знав, на чиєму боці стояв натхненник кривавої різанини на золотому бенкеті. Однак ненависть між Юнанем і Сянь Ле була занадто глибока, обидві сторони звинувачували один одного щоразу, коли щось мало статися, і тому багато хто з живих дворян вказував пальцями на Сянь Ле і використав цей шанс, щоб вимагати повного знищення тих людей, хто залишився від загиблого колись королівства. Проте Лан Цянь Цю відкинув усі їхні спроби.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Благословення небожителів
FantasyБог і демон... Як вони можуть бути разом... Пройшовши важкий і тернистий шлях довжиною 800 років. Чистота і доброта одного, що мріяв «спасти усіх людей». Вірність і кохання іншого, що зробив сенсом свого життя одного Бога.