Чи повинен він простягнути руку чи ні?
Се Лянь залишався спокійним та зібраним. Зрештою він ще не все продумав. Чи повинен він залишатися могутнім і непохитним, незважаючи на труднощі? Чи йому слід прикинутися нареченою, яка зараз налякана до смерті і полохливо відступити назад, намагаючись сховатися?
Але власник цієї руки був досить терплячий і елегантний. Се Лянь не рухався, тож рука теж не рухалася, ніби власник руки чекав на його відповідь.
Через деякий час, ніби він був одержимий демоном, Се Лянь справді простяг руку.
Він підвівся і вже збирався відсунути фіранку, що зачиняла двері, щоб вийти з паланкіна. Однак чоловік зовні був на крок попереду і вже підняв червону завісу. Незнайомець, що раптово з'явився, тримав руку Се Ляна, хоч і не дуже міцно, ніби боявся випадково поранити його. Це призвело до створення ілюзії, що він був досить уважним та обережним.
Се Лянь опустив голову і дозволив іншій людині повести себе, перш ніж повільно покинути паланкін. Коли він подивився вниз, то побачив біля своїх ніг купу вовчих трупів та біну. Вони виглядали так, ніби були задушені шовковою стрічкою Жо Е. У цей момент думки Се Ляна потекли в іншому напрямку, перш ніж він трохи спіткнувся. З переляканим зітханням принц почав падати вперед, але людина, яка йшла поруч, відразу ж поклала руку на передпліччя Се Ляна, щоб підтримати його. Таким чином, йому вдалося зловити принца, перш ніж він упав.
Оскільки незнайомець підтримував його, Се Лянь скористався можливістю трохи схопити його за зап'ястя. Однак його пальці торкнулися чогось холодного і твердого. Виявилося, що людина, яка прийшла, носила пару срібних наручей.
За відчуттями срібні наручі мали виглядати чудово і вишукано, прикрашені стародавніми візерунками, серед яких вимальовувалися кленові листя, метелики та зловісні, люті звірі. Вони виглядали досить загадково, ніби були якоюсь невідомою стародавньою окрасою невеликого екзотичного племені, чудово охоплюючи зап'ястя незнайомця, чому той здавався витонченим і живим.
Крижане срібло і смертельно бліді руки. Хоча вони й виглядали позбавленими життя, проте, також здавалося, ніби містили в собі вбивчу енергію та злі наміри.
Се Лянь симулював це падіння, маючи намір перевірити людину, яка йде поруч. Навіть зараз Жо Е все ще ховалась у широких рукавах, повільно обвиваючи зап'ястя принца і чекаючи на мить. Однак людина, яка прийшла, лише знову взяв його за руку і повів уперед.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Благословення небожителів
FantezieБог і демон... Як вони можуть бути разом... Пройшовши важкий і тернистий шлях довжиною 800 років. Чистота і доброта одного, що мріяв «спасти усіх людей». Вірність і кохання іншого, що зробив сенсом свого життя одного Бога.