altı

131 20 27
                                    

Sıralamalarda yükselmemiz için yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar💫

❄️

Esma'dan

"Esma nerede benim yumurtam?"

"Esma bu yumurta niye cıvık, hem ben kırma istedim haşlama değil."

"Esma sütlü kahve yap bana."

"Esma bu niye şekerli?"

Çığlık atmama saniyeler kala Erhan Bey imdadıma yetişti. "Oğlum ne istiyorsan tam söyleyip kızı uğraştırmasana. Bir kahvaltı yapacağız isteklerinin sonu gelmedi."

Hay ağzın bal yesin.

Kartal Bey "Biliyorum ben niye yapıyor böyle. Kahvaltını et Yaman."

"Esma sen işinin başına geç kızım," diyerek noktaladı Dicle Hanım.

Bakışlarım Yaman'a son defa dönüp hızla mutfağa geçtim. Artık nasıl gözüküyorsam Nurgül abla "Kızım ne oldu böyle kıpkırmızı olmuşsun?" diye sordu.

"Yok bir şey abla iyiyim."

Sadece Yaman beni çıldırtmak için elinden geleni yapıyor.

"Yaman Bey canına okuyor değil mi? Ben sana dedim o öğretmeni savunup Yaman Bey'le karşı karşıya gelme diye."

"Ben doğruyu söyledim Fatma abla. Asya Hanım boşu boşuna işinden oldu. Sendeki bu vicdan ne işe yarar anlamadım ki!"

Çayını masaya bırakıp kaşlarını çattı. "Senin dilin epey uzadı Esma. Ben büyüğün olarak doğruları söylerim. İhsan dedi Yaman Bey demiş ona Esma gözüme batmasın diye. İşinden ol istemem. Kardeşin var, kirayı veremez sokakta kalırsınız."

Beni de herkes düşünür oldu. Allah'ım sabır ver ya.

Daha fazla cevap vermek istemeyip Nurgül ablaya döndüm. "Abla ben biraz odama geçeyim. Öğlene doğru yemek yapmaya gelirim. Midem iyi değil."

"Ben sana nane limon kaynatır getiririm kuzum. Geç dinlen sen."

Alt katta odama inen merdivenlere yöneldim. Birkaç adım atamadan arkadan gelen Yaman'ın sesiyle irkilip dengemi şaşırırken kolumdan tutup kendine çekti beni. Yüzüm göğsüne çarparken parfümünün kokusu tüm hücrelerime yayıldı. Kalbim göğüs kafesimi parçalamak ister gibi atmaya başladı.

"Kızım dikkat etsene. Kendini merdivenlerden atıp benim üzerime mi yıkacaksın suçu? Sonra uğraş dur. Hayret bir şey ya."

Kendimi toplayıp bir iki basamak aşağı indim. Eli kolumu bıraktı, gözlerim yüzüne odaklandı. Bu yakınlık bana iyi gelmiyor. Kaç Esma kaç.

Elini gözümün önünde sallayıp "Hey duymuyor musun beni Esma? Neye daldın öyle?"

Boğazımı temizleyip düşüncelerden sıyrıldım. Kendimi rezil etmeden duramıyorum resmen. "Ne istemiştiniz siz? Biraz midem rahatsızda aklım çok yerinde değil Yaman Bey."

"Ha benden bir şey bekleme mi diyorsun?"

"Y-yok öyle demek istemedim. Yan-"

Sözümü kesip elini sus dercesine kaldırdı. "Uzatma tamam. Sütlü kahve istiyorum. Orta şekerli. Orta bak. Şekere boğma sabahki gibi. Soğutmadan odama getir. Anladın?"

"Nurgül ablaya söylesem sizin için mahsuru olur mu?"

Olur tabi ki Esma. Seninki de soru. Amacı sana bu evi dar etmek.

"Senden istiyorum Esma. Nurgül abladan istesem niye sana söyleyeyim değil mi? Git ve beş dakika içinde getir. Beni yorma."

O üst kata çıkan merdivenlere yönelirken arkasından saydıra saydıra mutfağa döndüm. Beni gören Nurgül abla elinde nane limonla "Bende şimdi yanına gelecektim. Sen niye geldin yavrum? Dinleneydin ya," dedi.

Kapı ağzında dikilen Fatma abla kıs kıs gülüp söze atladı. "Yaman Bey buna epey çektirecek abla. Kahve istedi."

"İyi de Yaman kahveyi sevmez ki, ne kahve sevdasıymış bu böyle kahvaltıdan beri?" diyen Nurgül ablaya omuz silktim.

"Bir bilsem abla."

Oyalanmadan kahveyi yapıp odasına çıktım. Kapıyı çalıp içeri girerken Yaman elinde telefonla balkonda oturuyordu. "Beş dakika dedim Esma. İşini doğru düzgün yap. Beni yorma."

Neye yoruluyorsun acaba?

Önüne bırakıp "Başka bir isteğiniz var mı Yaman Bey?" derken sesim sanırım çok bıkkın çıkmıştı. Dik bakışlarının hedefi olmuştum çünkü.

"Ilımış bu kahve. Bu seferlik böyle olsun. Şimdi git bir dahakine sözlerimi aksatma."

Başımı sallayıp sinirimi içime gömerken kapıya ilerledim. Kapıyı kapatmadan duyduklarım kısa çaplı çarpıntıya sebep oldu. "Nurgül ablaya söyle miden için sıcak bir şeyler yapsın. Hasta hasta gezme ortalıkta."

Erime Esma. Erimemelisin. Ya sen beni mi düşündün?

Bakışları şaşkın yüzümü bulurken alayvari bir tebessüm dudaklarında belirdi. Sonra "Hasta hasta seninle uğraşmak hevesimi kırıyor. İyileş ki burnundan getirebileyim," dedi.

Heyecan dolu balon puf diye sönüverdi.

❄️

En sevdiğiniz çift? Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

Seviliyorsunuz🎈

KAR TANESİ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin