dokuz

138 27 21
                                    

Kartal: Vedalaşmadan gitmişsin, bir sorun yok değil mi?

Asya: Nedense bana yazmak için bahane arıyormuşsun gibi geldi.

Kartal: Çok mu belli ettim :)

Asya: Dikkatliyim diyelim ;)

Asya: Ve hayır ne gibi sorun olsun ki? Her şey yolunda.

Kartal: Duygu veya Yaman'la karşılaşmışsındır ve sinirlerini bozmuşlardır.

Kartal: Sonradan beni görmeden gitmişsindir.

Asya: Biliyorsun işte, Esma söylemiştir.

Kartal: Benimki yalnızca bir teoriydi. Esma bir şey söylemedi defalarca sormama rağmen.

Suç işlemiş çocuk gibi dudağımı ısırdım.

Asya: Çok mahçup oldu zaten bana. Lütfen kızma ona.

Asya: Ayrıca küçük bir çocuk değilim. Kardeşlerin her sinirimi bozduğunda sana şikayet etmemi bekleme.

Asya: Başa çıkabilirim.

Asya: Esma geçen defa sana söyleyerek Yaman'ı karşısına almış sanırım. Onu görünce kız diken üstünde hareket ediyor.

Kartal: Yaman'la konuşacağım. Sana karşı bir saygısızlığı olsun istemiyorum.

Asya: Üzgünüm ama onun karakteri bu.

Ukala, bencil, saygısız ve küstah.

Kartal: Sen onun kusuruna bakma lütfen. İstediğin zaman gel.

Asya: Kartal beni yanlış anlama ama sizinkilerle gerçekten karşılaşmak bile istemiyorum.

Asya: Yani kendime bunu yapmam sanki sürekli hareket yemekten, aşağılanmaktan hoşlanıyormuşum gibi geliyor.

Asya: Kendilerinden başka kimseyi sevmiyorlar, diğer herkesi küçük görüyorlar.

Asya: Duygu için henüz küçük, ergen diyebiliyorum ama Yaman cidden haddini aşıyor.

Asya: Hayatı boyunca sizin sırtınızdan geçinip başkalarının emeğine laf söyleme saygısızlığını kendinde görüyor.

Bunları yazarken bile sinirlenmiştim.

Kartal: Asya..

Kartal: Özür dilerim. Onun adına defalarca.

Sonra Kartal çevrimdışı oldu. Bende onun bunu kendine dert edeceğini bile bile yazdıklarıma yandım.

❄️

Geldik ve gidiyoruz. Gece zaten bölüm atmıştım. Bu da geçiş şeysi gibi bir şey.

Yorum yapın demekten parmaklarım yoruldu. Emeğin karşılığını vermek çok zor olmasa gerek.

Seviliyorsunuz🎈

KAR TANESİ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin