Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar💫
❄️
Kartal: Ne yapıyorsun derste misin?
Tabi ki bey ekini kaldırmıştım artık.
Asya: Hayır boş saatim. Çay içiyordum. Sen ne yapıyorsun?
Kartal: Okuldayım.
Asya: Bir sorun mu var?
Kartal: Duygu kavga etmiş. Müdür aradı.
Kartal: Gelmişken senide göreyim istedim. Müsaitsen.
Asya: Ne taraftasın? Yanına geleyim.
Kartal: Öğretmenler odasının önünde. Kafanı kaldır.
Başımı telefondan kaldırıp kapıda dikilen Kartal'a çevirdim. Eli cebinde dikkatle beni izliyordu. Bardağı masaya bırakıp yanına yürüdüm. "Hoşgeldin. Ciddi bir şey yok değil mi? Duymamıştım kavga ettiğini."
"Çok hoşbulamadım. Uzaklaştırma aldı bir hafta kadar. Bu sefer ricacı olmadım müdürden, çeksin dedim cezasını."
Elimi dostane bir tavırla koluna koydum. "Arkalarını toplamayı bırakman gerek. Üzgünüm ama Yaman ve Duygu bundan cesaret alıyorlar. Bana gösterdikleri tavırda tamamen hatalarının sürekli örtbas edilmesinden kaynaklanıyordu. Bırak ne olacaksa olsun."
Eliyle ensesini ovalayıp "Haklısın. Duygu eve geçti birlikte bir kahve içelim mi?" diye sordu.
"Kantine inelim, bu sefer benden."
Gülerek merdivenlere yöneldi. "Bunu saymam ama."
"Öyle olsun," diyerek gülüşüne eşlik ettim.
Kahveleri alıp oturduğu masaya ilerledim. Önüne bardağı bırakırken "Teşekkürler," diye mırıldandı. Keyifsiz görünüyordu. Duygu fazlasıyla canını sıkmış gibiydi.
Tam konuşacakken titreyen telefonumla gelen mesaja baktım.
Esma: Asya Hanım merhaba, nasılsınız? Ben Esma, numaram yoksa diye söyleyim dedim.
Esma: Sevdiğiniz kekten yapmıştım aklıma geldiniz. Müsait olduğunuzda konağa gelir misiniz?
Esma: Ya da rahatsız olursanız bende gelebilirim. Sizinle konuşmak istiyorum.
Esma çok iyi niyetli ve güzel kalpli biriydi. Yüzümde tebessüme sebep olurken karşımdaki Kartal'ın dikkatli bakışlarını hissettim. Açıklama ihtiyacıyla mesajı kenara bırakıp "Esma mesaj atmışta. Sevdiğim kekten yapmış, aklına gelmişim," dedim.
Kahvesinden bir yudum alıp gülümsedi. "Sadece benim aklıma gelmiyorsun demek ki."
Ya Kartal..
Çikolata gibi erime Asya. Gülme. Ciddi ol.
Ya adam iltifat etmiş düşmeyeyim mi?
Ben sessizce utanırken ellerini masada birleştirip öne doğru eğildi. "Bana küstah ve ukala olduğumu söylediğinden beri sürekli aklıma geliyorsun. Bu iyi mi kötü mü bilmiyorum ama o an aklıma geldikçe gülüyorum."
Mırıltıya benzer bir sesle "Bu sanırım iyi bir şey. Yani güldürmesi," deyiverdim.
Kısıkça gülerek düşünürmüş gibi gözlerini kıstı. "Sanırım."
Karizmatikten tatlılığa geçiş.
Daha fazla uzatıp kendimi utandırmamak için "Yarın evde misin? Esma gel demiş. Artık derste vermiyorum doğru olur mu gelmem? Yani sizinkiler bir şey der mi? Sonuçta kendi evi değil ya. Ya da bana gelsin Esma. Bende gelebilirim demiş. İzin alabilir mi sizinkilerden? Onu da zora sokmak istemem şimdi. Bil-" derken kendimi daha fazla rezil etmeme dayanamamış olacak ki Kartal sözümü kesti.
"Asya bir dur, yavaş gel güzelim."
Güzelim? Senin dilin ne söyler?
"Yarın evdeyim, bizimkilerden çekinmene gerek yok. Bir şey demezler. Diyen olursa ben oradayım. Ayrıca Esma istediği zaman izin kullanabilir. Dert etme sen."
Benim aklımda söylediği kelimedeyken zar zor algılayabildiğim onu. "Tamam," dışında bir tepki de veremedim.
O kelimeyi kullandığını hiç farketmemiş gibi, sanki hep kullanıyormuş gibi çok rahat çok profesyonel.
Bu biraz beni husursuz etti sanırım.
Görmezden gelip Esma'nın mesajına cevap yazdım.
Asya: İyiyim canım. Yarın ders çıkışımda gelirim. Sen çıkma bir daha.
"Ben gitsem iyi olacak," diyen Kartal'la başımı salladım. "Yarın görüşürüz o zaman," derken teyit etmek için sorar gibiydi.
Ceketini üzerine geçirince çıkışa kadar eşlik ettim ona. "Görüşürüz, dersim bitince geleceğim."
Merdivenlere yönelip sonra duraksadı. "Utanınca tatlı oluyorsun," diyip emin olur gibi düşündü. Sonra gülerek başını salladı. "Fazlasıyla."
❄️
Ayva giren eve dert girmez. Ayva yiyin ve yorum yapın.
Seviliyorsunuz🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANESİ | Yarı Texting
Teen Fiction"Bundan sonra kendinize başka bir matematik hocası arasanız iyi edersiniz," diyerek duraksadım. Kaşları çatılırken mesajıma verdiği karşılığa binaen onu da işin içine katarak "Ukalalık tüm genlerinize işlemiş. Bu küstahlığınızı çekecek başka birini...