Awi, "Kenapa?"
Doktor itu berhenti mengelamun, "Takde pape. Saya terkejut, budak tu handsome betul. Betul betul handsome, tergugat iman. Yang normal pun boleh jadi gay."
Awi tersengih, "Doktor suka?"
Doktor tu tercengang.
Awi berbisik, "Nak kongkek juga ke? Aku bagi je." Nadanya dalam.
Menggeletar seram tubuh doktor tu.
"Tak tak! saya puji je, takde makna pun. Hehehe!"
"Rawat dia cepat!"
Doktor itu angguk sendikit lalu masuk ke dalam dengan terbongkok bongkok lalu periksa keadaan Farish. Farish masih bersembunyi dalam selimut.
Awi berkeras, "Farish! Tunjuk kat doktor luka kau!"
Farish geleng, Awi rentap selimut itu hanya menampakkan kaki sahaja.
"Check kaki dia. Patah ke?"
Doktor terkejut tengok buku lali Farish bengkak, dah kehitaman. Malah terdapat bekas tapak tangan biru ungu, kesan gigitan. Doktor tu syak sesuatu.
Doktor toleh pada Awi, "Boleh tak, tuan muda keluar dulu? Patient ni nampaknya segan."
Awi mendengus lalu dia keluar lantas tutup pintu. Awi kenakan pakaian lengkap lalu turun ke bawah, dia nampak 4 budaknya tengah bermain daun trup.
Doktor turun ke bawah, dia lalu berpesan pada Awi.
"Keadaan dia sangat teruk. Buku lali dia cedera dan membengkak, nasib baik cepat cepat panggil saya kalau tak mungkin kena infection. Tapi keadaan dia tak lah kritikal tapi.." Doktor rendahkan suaranya hanya mereka berdua sahaja dengar, "..saya bukanlah apa.. saya harap tuan lembut sikit dengan dia. Buat masa ni tuan tak boleh bersama dengan dia."
Awi tolak doktor keluar, "Bagi je ubat, tak yah sibuk aku lembut ke kasar, suka hati aku nak buat apa. Kau buat kerja kau je, takyah nak nasihat."
Doktor tu gugup lalu dia berikan beberapa ubat lalu dia terangkan cara penggunaan ubat tu.
Sebelum Awi naik ke atas, salah seorang budaknya bertanya pada Awi, "Bos! Berapa lama kena tunggu? Takut polis terjumpa je kita ni."
Awi, "Aku dah inform diorang. Dalam masa 3 hari kita gerak."
"Ok bos!!"
Awi masuk ke bilik, Farish mengenakan bathrobe, dia nampak Awi terus dia selubung selimut pada tubuhnya ketakutan, dia masih tak lupa kejadian semalam. Awi menyirap, dia tarik selimut tu dari tubuh Farish. Mata ketakutan Farish masuk ke ruang pandangannya, Awi mencebik. Dia duduk ke atas katil lalu tarik Farish ke arahnya.
"Awi..no.." Rayunya.
"Diamlah."
Farish di tiarapkan, Awi tahan bahu Farish kemudian dia calit ubat dari botol lalu di sapu dengan kasar pada dubur Farish, Farish mendesah sakit. Lebam dan gigitan pada tubuh Farish turut di sapu dengan ubat. Tengok kesan lebam dan bekas gigitan itu, Awi tersenyum lebar, hatinya berasa senang dan puas. Farish di peluk lembut, bibir Farish di kucup lembut, namun Farish masih takut dengan Awi.
Farish di baringkan lantas di selimutkan, Awi tahan ketawa lihat keadaan Farish yang menyedihkan itu. Dia cium rambut Farish, dia hidu bau rambutnya beberapa kali dengan sangat obses. Leher Farish di cium di nyonyot, dia masih tak puas. Dulu Farish boleh bertahan dengan seks kasar, sekarang Farish tak seperti dulu, dia sangat lemah, dia kena latih semula Farish untuk jadi kekasih ideal yang dia idamkan seperti dulu.
"Baby, do you scared of me? You should, if you not scare of me, you will disobeyed me again."
Awi picit buku lali Farish yang bengkak itu, Farish mendesah sakit.
YOU ARE READING
Peluang Kedua
Diversos⚠️⚠️WARNING⚠️⚠️ ⚠️pasal LGBTQ ⚠️man x man Farish menghidap leukemia tahap 4. Ahli keluarga dan kekasih Farish tidak berada di sisi di saat hari terakhir dia akan pergi meninggalkan dunia. Farish selama ini bantu kekasihnya untuk jatuhkan Danny, me...