Bab 23🔞

28 3 0
                                    

Awi cium bibir Farish, lidahnya dengan rakus menawan segala ruang mulut itu. Zafrin masih terbuntang biji mata, dia terkejut sangat. Zafrin toleh ke sisi tak sanggup nak tengok benda yang meloyakan. Punggung gebu Farish di ramas, Awi selok tangan ke dalam seluar. 2 lelaki yang berdiri di belakang Zafrin hanya pejamkan mata je sambil pandang ke bawah, mereka pun rasa nak mual tengok adegan di hadapannya.

Awi jeling pada 2 lelaki di belakang Zafrin, "Korang nak tengok ke? Kitorang gay, nak tengok juga ke?" Senyum sinis.

Seorang dari mereka heret Zafrin menjauhi mereka berdua.

"Uhm!"

Erangan Farish menusuk ke telinga Zafrin dan lelaki itu dari jauh. Terdengar desahan samar sayup membuatkan Zafrin berasa seram pada masa yang sama ianya meruntumkan hati. Farish, mereka sebapa. Sangat mengejutkan, Awi seorang gay malah meliwat Farish di tempat terbuka pada waktu siang. Dia nampak kesan lebam dan gigitan pada leher dan lengan Farish, jelas sekali Farish di liwat oleh Awi sepanjang dia di culik.

Awi memeluk tubuh Farish dengan ketat, merasakan nikmat hangat lubang itu. Kedua dua kaki Farish di atas lengan Awi, mereka melakukannya di atas bangku batu. Awi suka menikmati Farish, dia rasa tak cukup.

Farish buka mata, seseorang berdiri di belakang Awi.

Chak!!

"AAHHHH!!"

Bahu Awi di tikam dari belakang.

Farish tolak Awi ke tepi, dia capai batu berdekatan lalu ketuk kepala Awi sampai berdarah lalu pengsan. Lelaki yang heret Zafrin tadi keluar dari semak apabila terdengar jeritan Awi. Matanya terbuntang, Awi terbaring dalam keadaan separuh bogel, kepala dan bahu berdarah. Farish dalam keadaan bogel mencapai bajunya, salah seorang yang menculik Zafrin tadi berdiri di sebelah Farish, tangannya memegang pisau.

"Woi! Kau buat apa ni!! Kau nak bunuh bos?!" Lantas lelaki itu acukan pistol.

Lelaki di sebelah Farish menjeling pada lelaki itu, "Kau nak ke berboskan songsang macam dia? Geli siak! Sejahat jahat kita pun, lepas main kita lepaskan diorang. Tapi bos ni gila!"

"Kau nak berontak?!"

"Ha ah! Aku geli bodoh dapat bos camni!"

Lelaki tu pandang Farish di sebelahnya sedang memakai baju.

"Woi, pakai baju cepat! Terhegeh hegeh!"

"Kau pengkhianat!" Bersedia untuk tembak lelaki itu.

Zafrin muncul dari semak lalu memeluk pinggang lelaki itu sampai tertumbang ke tanah. Mereka berdua bergelut, Zafrin cuba merampas pistol dari lelaki itu. Lelaki di sebelah Farish pun tendang kepala lelaki itu 4 kali sampai pengsan tak sedarkan diri. Lelaki itu ambil pistol di tangan lelaki pengsan itu.

Farish terhincut mendekati lelaki itu, Zafrin berdiri dengan payah.

Farish, "Macam mana?"

Lelaki, "Jangan risau, orang yang kau suruh call tu tengah on the way."

Zafrin terpinga pinga, "Kejap, korang berkomplot?"

lelaki itu menjeling menyampah, "Tak. Cuma aku geli dengan gay kat sana tu! Aku memang anti dengan gay! Buat apa aku kerja dengan gay."

Peluang KeduaWhere stories live. Discover now