#20 jak wracać to z hukiem!

22 5 77
                                    


No cześć! 

w oczekiwaniu na godzinę 20 postanowiłem na szybko zrobić pytanka!

widziałem, że trochę ich wleciało jak i pomysły na shipy a ja po skończeniu "nigdy sam" mam mętlik w głowie. emocje się nieco uspokoiły jak i ja ale to dziwne uczucie wciąż mnie nawiedza...


Wszystkich znów zebrałem w hotelu. 

Hotel po odbudowie pomieści wszystkich. 

mam nadzieję.

Kanapa dalej stała więc usiadłem po środku a zaraz obok mnie Bee.

Kai: serio? 

Bee: a co?

Kai: nic... dobra... to teraz poczekamy aż inni się ogarnął i lecimy. 


Pierwsza jest Rose.

Kai: ale musze być szczery

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kai: ale musze być szczery... nie czytałem tych pytań przed zabraniem sie za to XD. 

Bee nie wiem czego dostała ale zastanawiała się jak mnie przytulić bym nie zauważył. 

i już wiedziałem co jest grane. tylko jedna osóbka jest taka romantyczką by produkować sceny podobne do niedawno widzianych. 

Angel: zapomniałam, że ty jesteś typem konia na białym rycerzu... ale już scenę ratowania macie za sobą.

białowłosa wyszła zza baru i usiadła na kanapie obok Bee gdy wszyscy już zaczęli siadać.  

Kai: *szeptem* poza tym, że po ostatnim wydarzeniu nieco Bee mi się mieszają. wiesz... ta tu ta tam. 

Angel Dust: ta tapeta tu, ta tapeta tam. ta tapeta tu, ta tapeta tam. ta tapeta tu, ta tapeta tam.

Kai: bity to potem okay?

Darkside: ale jak zacznie ci podrywać laski to będzie pobity?

Kai: Rose?

Rose: jestem! tak. przepraszam. zostałam wciągnięta w rozmowę z Alastorem.

Kai: nie szkodzi., to pytanie jest do ciebie.

Rose: tak. różne rodzaje krwi mają odmienne smaki. choć to nie zupełnie tak, że grupa AB posiada smak jednocześnie grupy A oraz B. to chyba tyle z tego co mogę powiedzieć.

Kai: mógłbym wnioskować, że jest coś czego powiedzieć nie możesz...

Rose pokazała znak sugerujący, że zamyka już buzię na kłódkę więc nie było sensu dopytywać. 




Przed następną osoba chciałbym przypomnieć cytat:

Pytanka ||Helluva Boss/Hazbin hotel||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz