Hi anak-anak sekalian, hehe saya nak bagitahu seperkara ke duaperkara kat korang.
ᥫ᭡ selalunya saya bagi teaser kat korang di setiap penghujung bab, tapi lepasni saya tak bagi dah sebab saya akan share di acc ig. Sebab apa share disitu? Sebab boleh.
No, gurau je. Saya share di ig sebab disitu boleh add song/lyric so senang saya nak highlightkan emosi yang hendak disampaikan. Senang cakap, lebih feel la.
Selain drpda share teaser, disitu juga saya akan share spoiler. Yes, spoiler! (Sneak peak/bayangan untuk konflik yang bakal tiba)
Jadi, kalau saya lambat publish chapter baru korang bolehlah hilangkan rindu kat Anne & Isaac dekat post saya di ig.
Any other updates ttg karya saya akan dikongsikan disitu. Sbb kalau announce di wattpad, kadang2 notification tenggelam.
Disitu, boleh dm saya, nak bagi review, nak kritik penulisan/jalan cerita saya, silakan. Saya menerima dengan hati yg terbuka supaya saya boleh perbaiki di masa akan datang.
Boleh follow acc ig : nitaffy_ bagi sesiapa yg berminat. Kalau tak nak, pun tak apa. Cukup korang support novel ni pun saya dh berterima kasih 🤍
ᥫ᭡ hal kedua, ya saya nampak dan baca komen korang yg minta saya untuk double update. Betapa saya berharap saya boleh tunaikan tapi nak siapkan satu chapter tu bukan mudah ya. Lagi² saya yang newbie ni. Jadi, maaf sangat sebab hampakan korang. Kalau suatu hari nanti saya ada buat double update, itu bermakna korang bertuah la ya. Haha!
ᥫ᭡ hal ketiga, minggu ni saya takda publish new chapter tau. Sekali lagi maaf, tapi saya perlu letakkan seratus peratus fokus saya pada temuduga PENTING yang tiba tak lama lagi. Doakan urusan saya dipermudahkan serta peroleh kejayaan, dan semoga doa tu berbalik pada korang semula.
ᥫ᭡ dan yang terakhir, saya sayang korang ❤
Love, taffy.
YOU ARE READING
Attraction (SU)
RomanceTertarik pada pandangan pertama hanya kerana rupa paras, itu definisi mudah untuk perkataan ATTRACTION. DIANNE FELORA, miliki aura itu. Ironinya hanya dengan satu sentuhan, TENGKU ISAAC MATEEN terbuai dalam pangkuan. Tetapi, berada di bawah kawala...