Helău helău....ceee facetiiii???Imi pare super de intarziere...va rog sa ma iertati.Daca doriti, puteti arunca o privire si la celalte carti.Multumesc anticipat☆.
Vot&Com&Follow
Pareri?Dedicatii?
____________Un 'clic' rasuna in casa odata ce barbatul ghemuit in dreptul usii reusi sa o deschida. Un ranjet satisfacut se raspandi pe fata barabatului in timp ce acesta apasa de clanta si intra inauntru.
"Gata" spuse el, lasandu-l pe cel de al doilea barbat sa intre in urma lui.
"Sa incepem atunci!" spuse celalalt barbat, uitandu-se in jurul sau. Din momentul in care bunicul sau i-a spus ceea ce facuse in acea casa visase sa faca si el acelasi lucru.
"Sa aducem familia la parter"
Faye se trezi auzind zgomotul unor pasi pe scari. Statea cu ochii atintiti in tavan incercand sa analizeze ceea ce pana atunci parea un sunet comun, insa acum parea atat de nou. Apoi a realizat ca poate erau parintii ei care se intorceau acasa mai devreme decat planificasera sau poate ca se facuse deja dimineata.
Faye se intoarse cu fata la fereastra observand ca e inca intuneric, iar ceasul de pe noptiera arata 2:42 AM. Se ridica din pat. indreptandu-se catre usa.
"Mama?Ta-?" spuse Faye iesind pe hol, insa cuvintele ei s au transfornat in tipete vazand un barbat necunoscut in capatul scarilor.
"Buna" spuse barbatul. Avea parul blond, murdar, putina barba de-a lungul barbiei si al obrajilor si o cicatrice mai jos de ochiul sau stang. Dupa ce l-a observat primul instinct al lui Faye a fost acela de a se intoarce si a fugi, insa singurele optiuni erau de a o lua pe scari, blocate de barbat, sau de a sari pe geam.
In disperarea sa, Faye intra in dormitorul parintilor ei, inchizand usa in urma sa si dandu-se cativa pasi mai in spate. Dupa cateva secunde se auzi zgomotul pumnilor ce loveau cu putere in usa.
"Iesi de acolo, draga mea" spuse barbatul. Cuvintele barbatului 'draga mea' au facut-o pe Faye sa tremure-era apelativul pe care Harry il folosea intotdeauna si pe care il asocia cu frica. Dupa ce s-a mai dat cativa pasi inapoi, sprijinindu-se de peretele opus usii,Faye considera optiunea de a sari pe fereastra.
Pentru cateva momente batutul in usa continua pana cand s-a oprit abrupt. Faye se apropia de usa pentru a auzi ce se intampla in partea cealalta atunci cand usa s-a deschis brusc facand-o sa-si piarda echilibrul. Faye il vazu pe barbat uitandu-se la ea cu un pistol in mana.
"Mai, mai, mai" spuse, apropiindu-se de ea.
Faye se uita la barbat cu ochii mari, urmand ca apoi sa se ridice, indreptandu-se catre o alta parte a camerei. Insa, in momentul in care a pus piciorul pe pat pentru a-l traversa, barbatul a apucat-o de incheietura, tragand-o inapoi pe parchet. Cazand cu capul pe podea, totul in jurul lui Faye parea ca se invarte, o durere sagetandu-i tamplele.
"Hai sa mergem jos in sufragerie" spuse o voce, iar inainte sa aiba timp sa protesteze, Faye era tarata din camera. Corpul îi era strapuns de durere cu fiecare treapta care-i lovea spatele in timp ce era trasa pe scari.
"Alex, am fiica" anunta barbatul odata ce ajunsese jos "Dar parintii ei nu sunt acasa"
"Chiar asa?" spuse Alex, asezandu-se in fata ei, in timp ce celalalt barbat îi lega mainile. A incercat sa protesteze, insa el o tinea la pamant proptindu-si genunchiul in spatele ei.
"Sun-sunt la spital" raspunse Faye "Ta-tatal meu a fost implicat intr-un accident de masina.
"Hmm" spuse barbatul, gesticuland catre celalat care i-a pus banda adeziva peste gura pentru a o oprii din vorbit sau din tipat. Barbatul cu cicatrice a impins-o pe Faye pana in punctul in care bunicul lui Alex omorase o familie in urma cu 90 de ani.
"Bun, hai sa incepem" spuse Alex, zambindu-i lui Faye.
"Dar nu-i avem pe toti trei" spuse Samuel, celalalt barbat, uitandu-se la el.
"Nu-mi pasa" raspunse nervos Alex "Asta este singura noastra sansa sa facem asta, idiotule. Doamne, nu ar fi trebuit sa te iau cu mine. Poti sa faci chestia asta sau nu?"
"Pot, pot. Promit. Dar cum ar trebui sa procedam? Îi facem ei totul?"
"Nu, pentru ca n-ar trai pana la partea amuzanta" spuse Alex, oftand "De ce nu te duci tu sa stai jos si o sa incep eu avand in vedere ca stiu toate detaliile despre chestia asta"
Faye se uita la cei doi barbati miscandu-se in fata ei, vorbind, insa nu le putea distinge cuvintele, ceea ce o facea din ce in ce mai speriata si agitata. Inima ei îi batea atat de tare in cat parea ca-i a iesi din piept. Nu era sigura daca plangea sau nu, vederea îi era putin incetosata insa nu simtea nicio lacrima curgandu-i pe fata.
Afara, picaturile de ploaie se auzea izbindu-se de fereastra, un sunet ce obisnuia sa o calmeze pe Faye, insa care acum parea aproape de neperceput, mut. Plangea incet in timp ce si-a intors din nou capul catre cei doi barbati, respiratia ei devenit mai sacadata si neregulata.
Dintr-o data, Faye simti ceva ascutit in spatele ei, simtind apoi cum incepea sa-i strapunga pielea, in ciuda hainelor. In urmatoarele cateva secunde, obiectul a disparut, lasand-o pe Faye tipand de durere. Simti respiratia cuiva in dreptul obrazului ei, ce a fost apoi inlocuita de ceva rece.
Insa, dupa ceea ce a parut o eternitate, se auzi un sunet in surdina-cineva care parea sa-si drege vocea, incercand sa-si faca simtita prezenta si nu era unul din cei doi barbati. Gandul acesta n-a faur altceva decat sa-i faca inima lui Faye sa bata din ce in ce mai tare.
CITEȘTI
Haunted ||h.s au |Romanian |
Fanfictionaceaѕтa carтe eѕтe тradυѕa .тoaтe drepтυrιle lυι roѕepeтalнaz.©roѕepeтalнaz all rιgнтѕ reѕerved