One

3K 219 16
                                    

   Calitolul unu :

Furia a ars in el atunci cand o masina neagra a sosit pana in aleea noua.El i-a  mai vazut odata ,cand barbatul si femeia au cumparat casa si atunci cand a venit mobila.Furia se simtea in el fugind prin vene , ea a fugit  de la inima lui la fiecare centimentru din trupul sau.Fiecare celula din corpul sau urandu-i.Au luat casa lui , au inlocuit vechiul cu noul si au transformat-o in ceva complet diferit .El a simtit nimic altceva decat pura ura pentru ei , el ii va face sa plece la fel ca toata lumea.

Faye- fiica de 18 ani a cuplului Langford- a iesit din masina parintilor ei ,doar pentru a simti un vald de aer umed suflandu-i in fata.Ea a scos un oftat puternic si a aratat un aspect obosit mamei ei  inainte ca ochii sa-i cada pe casa din fata ei.A fost veche , foarte veche .Nu este nimic special cu aceasta acum, dar cu multe decenii in urma a fost ,probabil, una dintre cele mai frumoase case din sat.Nu pentru dimensiunea casei sau pentru ca familia bogata a locuit acolo .A fost pur si simplu din cauza detaliilor avansate , care a facut casa speciala fata de celelalte case. A fost una dintre putinele case iesite din oras  , care nu au trecut printr-o renovare .Faye nu vedea acest lucru ,desi , ea vedea o o casa veche si fortata sa traiasca in ea.

-Fruntea sus, morocanoaso.a spus tatal ei si a inceput sa mearga pe jos pana la usa din fata .O sa-ti placa aici ,stiu asta.

-Sigur.a spus Faye in spatele tatalui ei.Voi petrece vara mea singura in casa asta in care nu vreau sa traiesc aici , in timp ce lucrati si nu am niciun prieten.Faye a adaugat si a tras geanta ei din masina in care avea ultimele lucruri.

-Suna ca o vara uimitoare.a murmurat pentru ea.Ea a inchis usa masinii tare in spatele ei si si-a lasat ochii sa umble pana la al doilea etaj al casei.Ea a vazut o miscare intr-una dintre ferestre , si i-a amintit de o umbra sau o silueta .Dar atunci cand miscarea a disparut din acel loc  , a ridicat din umeri , crezand ca este cel mai probabil o perdea. Fata a inceput sa mearga la usa din fata si s-a uitat la calea pe care cineva acum multi ani a facut-o.Calea este atat de veche incat pietrele au fost ingropate adanc in noroi umed si moale , facand-o sa arate ca o parte a naturii .Faye a deschis usa mai devreme sa se pregateasca pe ea insasi pentru a-si vedea casa noua .Primul lucru pe care l-a vazut a fost un hol.Holul arata ca un patrat cu doua cadre de usi ,pe care se intra in doua camere , pe ambele parti.Opusausii din fata sunt scarile  , care au o usa mai mica sub ele , probabil un dulap sau ceva.In tavan era o lampa veche agatata , cu o lumina slaba ce stralucea.Faye a pasit inauntru , si-a scos pantofii si a lasat geanta la usa.Podeaua a scartait sub picioarele ei si a intrat intr-unul dintre cadrele de usa in cautarea bucatariei.

-Wow , bucatarie hibrid(??).Faye a spus cu o voce neinteresata si si-a lasat ochii sa umble prin bucatarie .Ea a fost de moda veche dar inca mai mare mult de plasat lucrurile pentru a deveni o locuinta moderna, a gandit Faye in timp ce a traversat holul.

Faye si-a gasit parintii in sufragerie.Acestia au stat in fata peretului unde au asezat ultima poza de familie.Ea a intrat direct , si vedea cum arata camera in sine.Pentru ei era doar o sufragerie normala  dar ei nu sunt constienti de ceea ce s-a intamplat la ultima familie care a trait acolo sau cum a fost acoperita de sange acum 90 de ani.

-Nu este asa de rau?a intrebat tatal ei punandu-si mainile in jurul fiicei sale.Ei s-au intors si s-au uitat la sufragerie.

-Tu stii ca nu vreau sa ne mutam.a spus Faye.

-Stiu ,stiu.A spus tatal ei.Dar sunt sigur ca o vei iubi.

-Da .a spus mama ei si a zambit.Este o casa adorabila si o ssa-ti placa.

-yeah,yeah.A spus Faye .Camera mea este sus ,corect?

-Sigur draga.A psus mama ei cu un alt zambet .Cu asta Faye a plecat din imbratisarea tatalui si a ieist din sufragerie.Picioarele ei au dus-o pana la scari.Treptele s-au rupt sub picioarele ei dupa ce a mers pe a doua treapta.

-Corect.Sigur o sa-mi placa.a murmurat

Ea si-a gasit camera dupa cateva minute.Arata ca si vechea ei camera cu peretii albi  si detalii cu auriu si negru.Arata mai mica decat vechea ei camera.Ea s-a dus spre pat sj s-a lasat in jos .

-Nu pot sa cred ca sunt lipita aici.a spus Faye si s-a uitat la plafon cu jumatate de ochi.Acest lucru e de rahat.Ea cauta sa tipe din partea de sus a plamanilor si a arunca lucrurile prin camera dar nu a facut-o.Ea stie ca a fost prea dura cu parintii ei cand a fost vorba sa se mute.A luat o perna si si-a bagat fata in ea evitand orice lumina.Fara lumina , mintea ei s-a focusat pe sunetele respiratiei si a ploii ce tocmai a inceput inafara ferestrei.Picaturile se scurg peste geamul ei si vantul sufla afara.Ploaia se prabuseste impotriva geamurilor.

Faye nu este sigura de cat timp acolo pana cand si-a scos fata din perna.Dar cand a facut-o intunericul a cazut in fata ei inafara ferestrei.In camera s-a facut frig  incat i s-a sculat parul de pe maini lui Faye.S-a ridicat in picioare si a mers la dulap si a cautat un pulover .Asta a fost prima ei data in casa si au fost parintii ei care au ranjat camera precum ar mai fi inca la scoala.Pentru a gasi locul cu puloverele a fost mai greu decat in Misiune Imposibila 2.

-Esti real? a murmurat Faye si a deschis al patrulea sertar fara a gasi ceea ce cauta.Lumina din camera ei a inceput sa falfaie.Faye s-a uitat peste umar.Lampa din tavan a inceput sa faca aiurea.A stat o clipa asteptand sa se opreasca.Dar nu s-a intamplat .

-Tata.a strigat Faye si a inchis dulapul .Este ceva inerwgula cu lampa mea .picioarele ei s-au mutat pe podeaua din lemn si si-a lasat camera in spate.

In coltul camerei din care fata tocmai a iesit , a aparut o figura.Figura a fost intunecata -nu mai mult ca o umbra- dar lumina lunii a aratat dincolo de nori acei ochi simpli sk goi si acele urme sangeroase pe fata.A fost el.Fiul vechilor proprietari. Victima criminalilor, fiul.Harry Styles.El nu a avut ochi , a fost curat si s-a uitat la usa.El nu-si aduce aminte sa fi vazut vreo fata inainte in casa.Acum mai are inca o persoana de a scoate afara din casa.Ea este o victima usaora si un zambet s-a schitat pe fata lui.A facut cativa pasi inafara intunericului iar lumina cate falfaie a arataat pielea lui palida si gaurile negre din ochii sai.Intunericul a ascuns sangele de pe tricoul lui dar lumina a lasat la vedere cele doua urme de la  criminalii care l-au lasat la subsol acum 90 de ani.Este simplu sa fie un caracter dintr-un film horro sau cineva din cosmaruri.Cosmarul, a fost cuvantul ideal el va deveni cosmarul familiei Langford.Un teribil cosmar.
-------------------------------------------------------
am postat in sfarsit capitolul asta.V-am pupat :*!<3

Haunted ||h.s au |Romanian |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum