{SORRY FOR ERRORS}
Îmi pare foarte rău pentru întârziere.Deci,am postat o nouă carte "Daddy" aș aprecia dacă ați trece pe acolo.Vă mulțumesc că citiți această carte, că votați și comentați.Cam atât am avut de spus.Să aveți un weekend frumos :).
Vot&Com&Follow
Smile:)
•CAPITOLUL TREISPREZECE•
Ochii lui Faye se deschid și se uită drept în întunericul gol.La început crede că este întunericul din cameră, dar curând realizează că este întunericul băiatului fară ochi uitându-se la ea.Îi scapă un suspin și caută să se îndepărteze de el, dar se regăsește stând încă în pat.Își închide ochii pentru un moment înainte să-i redeschidă, sperănd că băiatul să dispară exact ca un alt coșmar.Dar este încă acolo, înclinat peste ea.
"Te rog, pleacă" Faye șoptește, încercând să-și oprească lacrimile.Își mută privirea într-o parte pentru un moment, uităndu-se la Evan care doarme liniștit lângă ea, complet pe dinafară de ce se întâmplă.
"Dar nu pot, dragă" Băiatul replică."Și chiar dacă aș putea, n-aș pleca"Își pune măna rece pe obrazul lui Faye și se apropie mai mult."De ce aș pleca când aș putea să fiu cu tine?"Cealaltă mână a băiatului este pe șoldul ei și găsește ce este sub tricoul ei, făcând-o să tremure.
"Îți place aia, nu?" spune cu o voce groasă și răgușită.
"N-nu" Faye murmură și își închide ochii din nou."Te rog, lasă-mă singură"
"Dar mă bucur de astaprea mult" El șoptește și își mută mâna mai sus sub tricoul ei, ea își arcuiește spatele și lasă afară un mic suspin.
"Te rog" Faye respiră"Nu"
"Nu spune nu, spune da" Băiatul spune înainte să-și preseze buzele reci împotriva ale lui Faye, surprinzănd-o.Mâna lui se mișcă de-a lungul părții ei, răspândind piele de găină peste pielea ei goală.El se mișcă încet, plasând săruturi reci pe maxilarul lui Faye.
"C-ce faci?" Faye respiră, stând ca paralizată în pat în timp ce băiatul lasă o urmă de săruturi pe gât în jos."Te rog, oprește-te"
"Dar vreau să fiu cu tine atât de rău" spune printre săruturi.Apoi se dă înapoi și o privește pentru un moment."Dar putem să fim împreună " băiatul stă silențios pentru o perioadă, un zâmbet apărând pe fața lui."dacă ești moartă"În secunda următoare, băiatul ține un cuțit în mână.Același cuțit ca data trecută.Un râs crud umple camera.Aduce cuțitul peste fața ei înainte să-l înfigă în corpul ei, băgându-l adânc în stomacul ei și o face să țipe de durere.
Faye se trezește, respirând și scuturându-se incontrolabil.Mâinile ei strâng așternuturile atât de tare încât degetele sale devin albe.Sângele care îi curge pein vene este mai rece decât gheața și simte de parcă cineva i-a scos inima.
După un timp Faye lasă așternuturile și încet își duce măna pe față, ascunzând-o pentru câteva secunde.După își mută atenția spre Evan.
"Evan?" șoptește."Evan!"
"Mh" Evan geme și se întoarce, spatele lui fiind spre Faye.
"Evan!" Faye repetă și îi dă un ghiont.
"Da?" Evan spune.
Neștiind ce Faye a spus:
"Nu vreau să mor" propoziția îl face să se ridice și să se uite la ea.
"Despre ce vorbești?" Evan spune cu o privire confuză."Nu vei muri"
"Pot simți Evan" Faye zice și se uită la mâinile ei."Pot s-o simt în tot corpul"O lacrimă îi scapă, urmată de alta."Evan"Faye suspină."Mor."
CITEȘTI
Haunted ||h.s au |Romanian |
Fanfictionaceaѕтa carтe eѕтe тradυѕa .тoaтe drepтυrιle lυι roѕepeтalнaz.©roѕepeтalнaz all rιgнтѕ reѕerved