Prolog

3.9K 272 32
                                    

Am decis sa nu fac 2 capitole asa ca pun prologul cu o mica avertizare.

Aceasta poveste include urmatoarele :-sange -violenta -limbaj puternic -moarte 

Daca esti sensibil cand este vorba despre aceste subiecte sau sub 13 ani,iti recomand sa nu citesti aceasta poveste.Se pot gasi detalii care te pot disturba.Tot ceea ce scriu este fictiune si au (alt univers),deci nu este adevarat ce scriu despre Harry.

Asta a pus si autoarea si m-am simtit nevoita sa o pun si eu.

Act de renuntare:Daca esti sensibil cand este vorba de violenta si sange ,acest prolog este exact cum am spus ,o sa fie mult sange.Daca tu nu poti suporta aceste lucruri ,iti recomand sa nu citesti asta si nu numai acest fanfic.

19 iunie 1924

Intunericul a cazut peste micul sat situat la cativa kilometrii in afara Londrei,fiecare usa a fost incuiata si fiecare geam a fost inchis.Singura lumina a venit  din partea felinarelor care au luminat strazile goale ,dar umede,de la ploaie.Intr-una din case a fost familia Styles care dormea.Tatal care lucra intr-o fabrica in afara satului ,mama care lucra intr-un magazin local si fiul lor care urma sa implineasca 20 care isi ajuta tatal la fabrica.Ei sunt o familie medie,nici bogati nici saraci dar fericiti.Oamenii din sat s-au ingrijit mult de familia Styles  ,intreaga familie a avut inimi mari.Si ce s-a intamplat in acea noapte a venit ca un soc pentru oamenii din satul situat in afara Londrei.

 Un zgomot ciudat venit de la capatul scarilor l-a trezit  pe fiul fericitului cuplu  casatorit Styles,in acea noapte.La  inceput a crezut ca ceva a cazut pe jos si a lovit podeaua ,dar atunci cand a auzit din nou a inceput sa se gandeasca ca a fost.Esste posibil sa fi fost parintii lui,corect?El s-a intors in pat ,si-a mutat ochii catre fereastra.Afara a fost inca intuneric deci nu puteau fi parintii lui.Jumatate curios si jumatate inspaimantat ,fiul familiei s-a ridicat din pat si a inceput sa mearga incet afara din dormitorul lui.Picioarele lui l-au purtat pana la capatul scarilor si atunci a auzit voci.Vocile au apartinut a doi barbati ,si suntele s-au auzit de parca au venit din camera de zi.Baiatul care a stat langa scari a inghetat pentru un moment ,intrebandu-se daca ar trebui sa verifice sau nu.Dar el nu a avut timp sa decida deaorece a auzit pasi venind spre el.In panica el a traversat holul si s-a ascuns intr-un dulap plin de diferite jachete si paltoane  ,si a inchis usa in urma lui.

-Ai auzit aia ,Eric? a spus unul dintre oameni ,el a fost mai aproape .Cred ca este cineva aici.

-Bine,gaseste acea persoana atunci,vei face asta? a spus celalat barbat.Vocea lui era intunecata ,cu mai multa furie ,si asta a facut ca inima fiului sa bata mai tare in pieptul lui.Sunetul podelei scartaite sub picioarele cuiva a ajuns la urechile baiatului ,unu dintre oameni era asa aproape de el ,incat a crezut ca poate sa-i auda respiratia.Baiatul s-a dat mai in spate fata de usa ,dar in acest proces ceva a cazut si a lovit podeaua ,puternic.Inima lui a inceput sa bata rapid in piept ,incat a ccrezut ca-i va rupe carnea si oasele.

-Oh ,cred ca....barbatul,care a fost in afara usii ,a intrat.Cand usa s-a deschis .L-am gasit.Barbatul a avut un zambet malefic pe fata lui si o arma in mana.Bine ,bine,bine .....Nu este  frumosul ,micutul baiat Styles?

-Ar trebui sa pleci.A spus Harry.Apoi,el a luat mana barbatului in care tinea arma si l-a impins ,folosind cealalta mana  pentru a lovi fata omului cu pumnul.Omul a gemut si a dus mana libera pe nas.

-Tu fiu de...a spus el,si si-a scos mana din strangerea lui Harry ,inainte sa-l loveasca pe Harry in cap.Eric ,am baiatul. -Fantastic.A spus Eric si a aparut in spatele lui Cedric.De ce nu te duci tu si iti iei parintii ,sa putem avea o reuniune de familie.Eric a zambit si i-a facut semn lui Cedric ,si l-a lasat pe Eric cu baiatul.

Haunted ||h.s au |Romanian |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum