La capitolul trecut,nu am primit multe păreri:( sper că de data aceasta să fie mai multe:).Lectură plăcută:).
•CAPITOLUL OPT•
"Crima Styles" este ceea ce a citit.Poate cu adevărat să fie despre băiat?Dar,au trăit mai multe persoane în casă,înafară de el.Altcineva ar fi putut fi omorât în casă.Dar înăuntrul ei ,Faye știa că a fost el.Gândindu-se la aspectul băiatului ,cu tot sângele și fără ochi ,știa că nu a fost o moarte normală.Deoarece el este mort,corect?Real dar nu real.
Într-un fel când stă întinsă acolo gândindu-se la nimic înafară de părul lui cârlionțat și șaten ,corpul însângerat ,adoarme.Minții și corpului ei nu-i pasă de soarele strălucitor de afară ,febra i-a luat toată energia iar pieptul încă o doare ușor de la întâlnirea ei cu băiatul.Faye a dormit toată ziua aproape.Ea nu s-a trezit când mama ei a venit să despacheteze ultimele ei lucruri sau când Harry a trecut repede prin cameră ,umplând-o cu o briză rece.Nu s-a trezit nici când mama ei a gătit prânzul sau cina.Ea încă doarme când mama ei s-a dus la culcare.Faye a stat în pat toată ziua ,până când soarele a apus și cu mult după aia ,întreg corpul i se luptă cu febra.Întreg corpul îi este relaxat ,iar dacă pieptul nu i se ridica și cobora puteai foarte ușor să spui că este moartă.Soarele strălucitor o trezește pe Faye următoarea dimineață .Îi scapă un mic suspin și se întoarce în pat ,observând după ca amețeala nu mai este.Lasă afară un mic țipăt de bucurie și se ridică în pat.Faye încă mai poate simți oboseala și lipsa de enrgie dar febra i-a trecut definitiv.Iese afară din pătura ei și își plasează picioarele pe parchet.Se împinge singură sus ,merge spre dulap și apucă o pereche de lenjerie intimă,blugi și un tricou.Pe urmă merge spre baie să facă un duș și să spele ultima rămășiță de boală.
Faye pornește apa și lasă afară un oftat mulțumit când apa i se scurge pe corp ,în jos spre scurgere,luând ultima rămășiță de boală cu ea.Dintr-o dată se gândește la ziua anterioară și îngheață.Vocea băiatului îi sună în cap."Nu contează ce faci.O să fiu mereu acolo."Faye își întoarce capul în dreapta și dă ușor perdeaua de duș într-o parte să verifice dacă el este acolo,dar nu a văzut decât o baie obișnuită. "Când o să faci duș ,o să transform apa în sânge "mâna ei părăsește perdeaua de duș ,care cade înapoi la locul ei iar Faye își mută privirea pe capătul dușului,uitându-se la fluxul apei .Aproape că poate simți apa transformâmdu-se în sânge undeva adânc prin țevi.Simte cum panica se construiește în ea și o face să iasă afară din duș cât mai repede.
Apa niciodată nu s-a transformat în sânge ,în schimb Faye găsește ceva scris pe oglinda aburită .Cuvintele nu o sperie la fel ca data trecută,dar nici mai calmă.
"O să se întâmple când te aștepți mai puțin".Faye citește pentru ea.Se gândește puțin la asta în timp ce se îmbracă.Dar cum este posibil pentru băiat să transforme apa în sânge ?Desigur,aparent fantomele există ,dar el nu este un magician.Cumva,când repetă cuvintele băiatului în mintea ei ,sună ireal.Încă din prima zi în care s-a mutat aici ,nu a fost speriată de băiat,cel mult,nu când vine vorba despre toată transformarea asta a apei în sânge.Șterge cuvintele de pe oglindă repede încât se gândește la prizele de ochi goale și zâmbetul malefic și niște fiori îi traversează spatele.Dintr-o dată ceva în oglindă îi captează atenția.Faye face un pas mai aproape de oglindă și se uită mai de aproape la imaginea ei .Încet își mută mâna și dă tot părul într-o parte ,permințându-i să aibă o privire mai bună la gâtul ei.Un suspin îi părăsește gura.O vânătaie roșie și albastră este clar vizibilă pe gâtul ei ,reamintindu-i de întâlnirea de ieri cu băiatul.
"Frumos" vocea lui o sperie pe Faye,își mută privirea spre stânga.Oglinga îi arată imaginea băiatului care stă aproape ,înclinat peste umărul ei."Este o piesă de artă"vocea băiatului este atât de rece ,încât Faye aproape crede ca aburul de pe oglindă se va transforma în gheață,încă plină cu mândrie ,desigur.Este mândru de ce a făcut.O face să-i fie frică de el și să se minuneze de ce este capabil,dacă sugrumând pe cineva îl face mândru.
"Acum avem la fel" băiatul spune și pentru prima dată observă aceeași vânătaie pe gâtul lui.El o întoarce pe Faye și o face să-l privească.Atingerea lui îi trimite fiori prin tot corpul .Își mută mâna mai sus,pe gâtul ei .Speriată că el o să-și termine treaba și o s-o sugrume ,își închide ochii.Dar singurul lucru pe care băiatul îl face este să își plimbe mâna pe pielea vânătă,iar Faye tremură.Următoarea secundă îi simte respirația pe obrazul ei.
"Îți place aia,dragă?" Harry îi șoptește ,lăsând ca buzele lui să treacă pe lânga obrazul ei înainte să pășească înapoi.Se uită la fata din fața lui.Ochii ei sunt încă închiși iar buzele ei roz ușor întredeschise.Pieptul i se mișcă ușor când respiră.Harry ușor își plimbă degetele pe brațul ei ,ea tremurând.Un zâmbet apare pe fața lui ,primește atât de multă satisfacție observându-i reacțiile.Mâna lui îi prinde bărbia și îi ridică capul.
"Uită-te la mine!"El urlă și o face să tresară.
---------------------------------------
1.Vă mulțumesc tuturor pentru toate voturile și comentariile lăsate și sper că de data asta vor fi mai multe,îmi place mult să vă citesc opiniile:).
2.Îmi cer milioane de scuze pentru toate greșelile ').
3.Sunteți incredibili.
Have a nice day :)❤⭐✨🔴
CITEȘTI
Haunted ||h.s au |Romanian |
Fanfictionaceaѕтa carтe eѕтe тradυѕa .тoaтe drepтυrιle lυι roѕepeтalнaz.©roѕepeтalнaz all rιgнтѕ reѕerved