Six

1.5K 134 34
                                    

•CAPITOLUL ȘASE •

Faye și mama ei stau în liniște la masă cu niște toasturi pe platouri.Timpul lovește 11:30 noaptea ,normal este destul de ciudat să mănânci la ora asta dar Faye este obișnuită după atâția ani.După ce și-a ajutat mama să curețe bucătăria ,amândouă au mers în pat.Faye doarme în camera părinților,pe partea tatălui .Este ceva ce a făcut-o de multe ori când a fost tânără ,și după ce a fost speriată toată ziua ea nu s-a simțit în stare să-și petreacă noaptea singură.Dar odată în timpul nopții ,se trezește și dă înapoi în camera ei unde adoarme .Următoarea dimineață se trezește în propia transpirație ,încă cu frisoane chiar dacă este sub plapumă.Iși simte capul greu și când se ridică toată cameră se rotește ,și o forțează să se întindă înapoi.Închide ochii în speranța că va scăpa de amețeală ,dar poate simți în continuare lumea învârtindu-se în jurul ei și o face să se simtă mai rău.

"Mamă"cârâie cu o voce slabă."Ma-"este întreruptă de propia tuse .

"Faye dulceață" mama ei spune de jos."Ești bine?"Faye poate să o audă urcând scările.I-a luat un moment înainte ca mama ei să stea în tocul ușii.Privirea lui Faye se întoarce spre ea.Mai bine ,spre ele,deoarece mama ei este divizată în trei în ochii ei.

"Nu mă simt prea bine" Spune Faye și înfășoară plapuma mai strâns în jurul corpul ei rece."Pot să văd asta"Catherine rostește și merge peste patul ficei ei și se așază.Iși duce mâna peste capul lui Faye înainte să puna mâna pe fruntea ei."Arzi"adaugă și iși mai duce mâna peste fața ei înca o dată ."Nu mergi nicăieri azi"Faye lasă afară un suspin și se întoarce în pat,făcând ca toată lumea să se învârtă din nou.făcând"Este foarte ciudat ,arătai bine ieri"spune Catherine și îi dă un pupic pe frunte lui Faye înainte să se ridice și să plece."Doar spune-mi dacă ai nevoie de ceva ,bine dulceață?"Faye suspină în răspuns și Catherine părăsește camera și merge jos.

Faye se uită în sus la tavan ,urăște să fie bolnavă. Rareori a fost,dar când a fost...a fost foarte bolnavă.Febra urca până în vârf și peste noapte era plecată.Astăzi nu este cea mai bună zi,deși Faye a plănuit să meargă la librăria locală și să vadă dacă poate găsi ceva despre casa în care locuiește.Ceva a trebuit să se întâmple de oamenii sunt terifiați să fie în apropierea casei,și Faye caută să știe ce.Numele și istoria lui.Ce i s-a întamplat în casă?Caută să știe înainte să ajună nebună.

Harry este in sufragerie.Este în genunchi în exact aceeași poziție în care a murit.Deși sângele este curățat și mobila este diferită față de a familiei lui ,el știe exact unde au fost luate .Harry se uită în jos la podeaua din fața lui ,unde mama lui a fost ucisă.Încă poate să vadă de parcă ar fi fost ieri ,cu goi încă triști,ochi verzi.Încă poate să vadă corpul ei fiind uscat de sânge ,cum se întinde pe podele și cum se infiltrează între ele.Brațele roșii jupuite,și rochia de noapte sângeroasă .A fost o mizerie.Completă,cu totul înfricoșătoare mizerie.Harry se uită în sus când aude pe cineva coborând scările ,probabil mama fetei.Ușor se ridică și dispare.Într-o secundă apare în fața dormitorului fetei.Cu pași înceți merge peste cadrul ușii și se uită înăuntru.Fata este curbată intr-o minge în pat.Un zâmbet se schițează pe fața lui pală și moartă înainte sa vorbească.

"Bună dimineața,iubire".

Vocea familiară o face pe Faye să se întoarcă în pat și camera să se întoarcă în fiecare direcție în același timp.În vederea ei haotică vede una sau mai multe persoane care merg lângă ea.În panică încearcă să se întindă ca să-și recapete vederea normală și stabilă,dar îi rămâne încețoșată.Dar îi vine concluzia că este o singură persoană în cameră ,care o face să simtă puțin mai calmă.Cu toate acestea,faptul că acea persoană stă jos la marginea patului nu o face calmă.

"Nu arăți prea bine" spune persoana.Faye recunoaște vocea și o lovește.Este el.Băiatul necunoscut.Și asta este ce vede.Ea gestionează încât să vadă fața fără ochi și pală , urmată de de obrajii însângerați și silueta corpului.Devine clar ,ea sta încă la el.Dar realizează că poate nu este real.Poate febra îi joacă trucuri .Ea nu este sigură dacă a existat și când nu a avut febră ,deci de ce ar fi el real acum?

Faye se uită la băiat cu ochii ei obosiți și lucioși și el se uită înapoi.El își mișcă mâna pe fața ei ,care o face să se dea înapoi.Ceva l-a făcut pe băiat să râdă.

"Mișcându-te puțin spre dreapta nu face nimic ,iubire"Harry spune și își duce mâna pe obrazul ei ,degetele fiind ascunse în părul ei.Atunci se mută mai aproape.Atât de aproape încât fața lui terifiantă este la câțiva inci depărtare de a ei.Ea stă,cu frică,în prizele de ochi goale care pareau să fie umplute cu ură fără sfârșit.În timp ce fata era mută uitându-se la el ,Harry îi poate simți respirațiile calde împotriva pielii lui reci.Aproape a tremurat.

"Cred că tu și cu mine o să avem un timp fantastic în casă" spune Harry și își mută degetul mare peste buza de jos a fetei înainte să-și pună mâna din nou pe obrazul ei.

"Tu ești.."începe Fayecu gâtul uscat ca nisipul"Nu ești real".

"Dar sunt real,iubire"băiatul vorbește cu o voce mai rece decât gheața."Sunt foarte real"adaugă Harry și își lasă mâna jos până a fetei și o ia într-a lui.Pe urmă îi duce mâna pe fața lui ,degetele ei îi ating pielea.Degetele lui Faye sunt foarte calde în comparație cu obrazul rece al băiatului.Dar nu este pielea lui rece cea ce o face mult mai speriată decât era ,sunt tăieturile pe care le simte sub degete când băiatul îi mișcă mâna peste ele.Nu este doar o linie de sânge.Cineva a sculptat lacrimile lui în piele.Faye îi poate simți corpul tremurând.Ea caută să țipe dar nu se poate convinge singură să o facă.În schimb simte cum lacrimile îi alunecă în jos pe față.Caută să dispară.Dar nu poate.În schimb își desparte buzele tremurânde pentru a zice ceva.

"Ești real".

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Deci în primul rând ca întotdeauna îmi cer scuze pentru toate greșelile gramaticale sau de scriere(daca sunt sau nu ) și în al doilea rând vreau să spun ca apreciez fiecare vot și comentariu pe care îl lăsați.Sunteți foarte speciali pentru mine și nu știu ce m-aș face fără voi.Sper ca vă place acțiunea.Deci Harry și cu Faye în acest capitol sunt oarecum draguți *parerea mea*#nohate :)).Și poza de la media este foarte genială și se află și la povestea originală.Din nou vreau să vă spun că vă iubesc.♥.Sper că aveți o vacanță plăcută.Aaa și o mică întrebare.Deci aș vrea să scriu mai mult la Haunted și nu știu ce să fac cu dEVIL,adică să o las așa pentru o perioadă de timp sau să o șterg?Adică eu iubesc povestea aia.Vreau păreri:)).

Vot&¢omm

♦♥♠♣

Haunted ||h.s au |Romanian |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum