Fifteen

1.5K 114 13
                                    

{SORRY FOR ERRORS} Sall la toti :D Sper ca aveti un an nou fericit :> In sfarsit Faye a aflat despre Harry =)) si il intalneste si pe Chase(imagine).

*Capitol fara diacritice*

Nu vreau sa inceapa scoala, vacanta e asa frumoasa :3.Btw, multumesc ca cititi aceasta carte, ca votati si comentati.Chiar apreciez =)♥

Add me on spanchat : rodenisa69

Vot&Com&Follow

Smile :)

♥♥

PARERI?

PARERIIII??

____________________________________________

•CAPITOLUL CINCISPREZECE•

 Faye sterse aburii de pe oglinda baii intalnind o imagine oribila-propria reflexie. Parul ei atarna sterp in jurul fetei sale secata de orice urma de culoare. Ochii sai erau pierduti si inexpresivi, cearcanele pronuntate dand impresia ca ar fi fost lovita-si asa se si simtea.  Aproape îi parea ca fusese calcata de un autobuz si oarecum inca îi simtea greutatea presand-o. Nu si putea vedea mai mult decat chipul in oglinda, ceea ce era bine. Astfel nu avea cum sa observe efectele putinei cantitati de mancare pe care o consumase, era din ce in ce mai firava si slaba.

 Faye ofta si isi acoperi fata cu mainile, urandu se pentru faptul ca lasat pe cineva sa i afecteze sanatatea. Gandurile i-au fost intrerupte pe neasteptate de un sunet, facand-o pe Faye sa si ridice privirea. Zgomotul provenea de pe hol. Iesind din baie, sunetul devenise mai clar. In timp ce mergea pe coridor, apropiindu-se din ce in ce mai mult de dormitorul ei, a recunoscut zgomotul ca fiind tonul de apel al unui telefon. In orice caz nu era telefonul ei, apartinea altcuiva. 

 Cand Faye a ajuns in dreptul dormitorului ei, s-a oprit in fata usii cercetand camera in cautarea mobilului. L-a gasit pe biroul ei cu ecranul in jos. Faye expira profund inainte sa se apropie de birou si sa l intoarca pentru a vedea persoane care suna. Cand a realizat cine era se incrunta insa hotarî sa raspunda oricum.

  "Alo?"

  "Buna, dra-" Vocea s-a intrerupt, urmand apoi o pauza inainte ca ea sa continue. "Stai, Faye?"

  "Buna, Lauren" raspunse Faye indiferenta

  "Evan este?" intreba Lauren, la fel de dezinteresata in discutia cu Faye ca aceasta.

  "Ce vrei sa spui? Evan a plecat acum cateva zile."

 A raspuns Faye indreptandu se catre fereastra  pentru a privi gradina . "Mi-a spus despre voi doi si a plecat; nu am mai auzit de el de atunci"

  "A facut ce?" exclama Lauren. "Faye, el...eu"

  "Las-o asa, Lauren" spuse Faye. "Nu vreau sa stiu. Sper ca totul sa merga bine intre tine si Evan" adauga ea inainte de a lasa telefonul sa cada pe podea. 

 Un ranjet aparu pe fata lui Harry in timp ce statea inafara camerei fetei. Baiatul nu venise acasa inca, ceea ce nu putea sa insemne altceva decat ca planul îi reusise. Satisfacut cu ce realizase a pasit de-a lungul holului cu mainile  in spatele sau.Dupa ce si-a schimbat hainele de la pantalonii scurti transpirati in rochie, pornise spre usa sa-si puna pantofii.A fost luni si putea in sfarsit sa mearga la biblioteca.Ar fii putut sa mearga dupa ce a plecat Evan daca nu era pentru cat de teribil se simtea sau pentru ca ambii parinti s-au intors peste weekend.

Haunted ||h.s au |Romanian |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum