Twelve

1.1K 128 22
                                    

[A/N] Îmi pare super rău pentru întâziere.O să încerc să postez săptămânal, dacă nu reușesc așa o să postez o dată la două săptămâni.Mulțumesc tututor care citesc povestea, votează și comentează.Vreau cât mai multe păreri :-D.No, cam atât.La media aveți o melodie.

Vot&Com&Follow.

Smile :).

 

•CAPITOLUL DOISPREZECE•

Degetele lui Faye sunt unite cu ale lui Evan care stă de-a curmezișul de ea pe patul din spital.Pentru prima dată se simte în siguranță unde stă cu o pătură înfășurată în jurul corpului ei și pentru un moment uită de băiat și de moarte.Soarele începe să se așeze, făcând cerul un mix de portocaliu, roz și mov.Dintr-o dată un telefon de pe pat începe să bâzâie și numele "Lauren" apare pe ecran, îl face pe Evan să-l ia repede, ca și cum Faye nu ar trebui să vadă.Dar Faye vede 

"O secundă"Evan spune, ținând un deget, îndepărtându-se de pat, arucându-i iubitei o privire rapidă."De ce mă suni?"șoptește în telefon.

"Mi-e dor de tine, baby"spune o voce, Lauren."Când te întorci acasă?"

"Curând, promit"Evan șoptește înapoi."Nu pot pleca acum."

"De ce șoptești?"întreabă Lauren."E-este Faye acolo?"

"Da"replică."Trebuie să plec"Apoi Evan închide, obrajii lui ușor îmbujorați.Tot ce speră este ca Faye să nu fii văzut cine este.

"Lauren?"Faye spune, făcându-l pe Evan să înghețe."Lauren ca prietena mea din copilărie?"

"Da"Evan vorbește încet și se așază din nou pe pat.Faye se uită la el, cu capul ușor aplecat într-o parte.Ea stă silențioasă pentru un timp cu buzele între dinți și cu o mică încruntătură.

"Cum vine că te sună în timp ce nu am vorbit de când m-am mutat?spune Faye, uitându-se în altă parte.

"Poate ar trebui să o suni?"Evan spune.

"Am făcut-o, nu-mi răspunde la apeluri"Faye țâșnește, simțindu-se prost despre."Scuze"

"Este ok, poate este doar ocupată"Evan spune și se rezemă înainte, lasându-și buzele să le întâlnească pe cele ale lui Faye.Dar Faye nu poate scăpa de sentimentul că ceva este rău.Evan și Lauren nu au vorbit înainte să se mute, deci de ce să vorbească dintr-o dată acum.Faye nu este sigură dacă Lauren l-a plăcut vreodată pe Evan.

"Oprește-te din a te uita îngrijorată"Evan exclamă dintr-o dată și o trage pe Faye mai aproape."Vin-o aici"șoptește și îi presează corpul împotriva lui."Sunt chiar aici"Faye nu esti sigură de ce a spus dar o face să se simtă calmă și ea nu vrea să părăsească îmbrățișarea luo Evan.Sunetul fredonatului lui Evan îi captează urechile și zâmbește.

"Recunosc cântecul acela"Faye spune și îi dă o privire rapidă.

"Bine ar fi, este 'please don't go' cu Barcelona"Evan răspunde."They played it-"

"-on our first date"Faye continuă.

"When you fell, you fell towards me"Evan recită."When you crashed in the clouds" 

"You found me"Faye spune încet.

"Yes, you found me"Evan răspunde și își plasează buzele peste a lui Faye încă o dată.

Faye nu este sigură cât timp ea și cu Evan au stat acolo cu corpurile presate aproape unul de celălalt când părinții ei vin în cameră să o ia acasă.La început gândește că este drăguț să mergi acasă decât să stai în spital peste noapte și la început nu realizează ce este pe cale să facă.Dar când ei ajung din ce în ce mai aproape de casă, totul începe să intre.Nu se întoarce la ceva sigur cum gândesc părinții ei.Faye se întoarce la cel mai mare coșmar.Se întoarce în întuneric și frică, nu vrea asta.

Haunted ||h.s au |Romanian |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum