" İki yabancı.
Birlikte ama yalnız,iki yabancıyız.."☆
Taehyung, hastanede geçirdiği bir haftayı gözden geçirirken karmaşık duygular içindeydi. İlk birkaç gün tedirgindi; hem çalışma arkadaşlarının bakışlarını, hem de özellikle Jungkook'un varlığını üzerinde bir ağırlık gibi hissediyordu. Zamanla, işine daha fazla odaklanmayı başarmıştı ama bu tamamen alıştığı anlamına gelmiyordu. Özellikle Jungkook'un her fırsatta onu kendi takımına seçmemesi garip bir soğukluk yaratıyordu. Bir hafta boyunca aynı takımda çalıştıkları nadir anlarda bile aralarındaki mesafe, sessiz bir duvar gibi hissettiriyordu.
Haeun'la çalışmak ise daha kolaydı. Kadın hem işinde son derece başarılıydı hem de Taehyung'a nazik davranıyordu. Aralarında belirgin bir gerginlik ya da yakınlık yoktu; profesyonellik sınırında dengeli bir ilişki yürütüyorlardı. Taehyung, Haeun'un her şeye hâkim, otoriter tavırlarını takdir ediyordu. Ama bu rahatlık, Daniel gibi bir asistanla çalıştığında yok oluyordu. Daniel, Taehyung'a açıkça mesafeli ve zaman zaman düşmanca bir tavır takınıyordu. İkili arasında bariz bir gerilim vardı ve Taehyung bu durumu düzeltmek için çaba sarf etme ihtiyacı hissetmiyordu. Ne de olsa herkesle iyi geçinmek zorunda değildi.
Bugün yine böyle bir gündü. Haeun ve Daniel'le birlikte çalışırken, bir böbrek hastasını inceliyorlardı. Hasta 40 yaşında bir kadındı ve bir süredir ciddi ödemlerle mücadele ediyordu. Laboratuvar sonuçları ve görüntüleme testleri, böbrek hasarına işaret ediyordu ama hastalığın spesifik tanısını koymak zorlaşıyordu. Bulgular, minimal değişiklik hastalığı (MCD) ile odak segmental glomerülosklerozu (FSGS) arasında gidip geliyordu. Klinik tablo, ilk bakışta MCD'yi düşündürse de Taehyung fark edilmesi zor bir detayı gözünden kaçırmamıştı.
Haeun, elindeki raporları incelerken kaşlarını çattı. "Bu kesinlikle MCD gibi görünüyor ama bu yaşta pek görülmez," dedi düşünceli bir şekilde. Sonra Taehyung'a döndü. "Ne düşünüyorsun, Taehyung?"
Taehyung, laboratuvar sonuçlarına bir kez daha baktı. Birkaç saniyelik sessizlikten sonra, "Sanmıyorum," dedi sakin bir şekilde. "Bu MCD değil, FSGS. Fark çok ince ama proteinüri seviyesindeki kalıcılık, FSGS'i işaret ediyor. Ayrıca biyopsi sonuçlarında minimal değişiklik yerine segmental sklerotik alanlar görünüyor."
Haeun duraksadı, esmerin söylediklerini kafasında tartarken bir süre düşündü. "Yine de Jungkook'a danışmalıyız," dedi sonunda. "Böylesine spesifik bir tanıda emin olmak istiyorum."
Taehyung, kadının kararına karşı gelmedi, sadece hafifçe başını salladı.
Haeun raporları toplayıp Jungkook'a götürmek için ayaklandı. Tam çıkacakken duraksadı ve Taehyung'a döndü.
"İstersen sen de gel. Bu hasta için çok uğraştın, Taehyung."
Taehyung başıyla onaylayıp ayağa kalkarken Daniel sadece gözlerini devirdi. Herkesin odağının bu baş belasında olması onu sinir ediyordu.
***
"Nedir?" diye sordu beyaz tenli, sesi profesyonel ama mesafeliydi.
Haeun durumu özetledikten sonra Taehyung'un vardığı tanıyı açıkladı. Jungkook bir süre daha raporları inceledi ve sonunda konuştu. "FSGS," dedi kesin bir tonla. "Taehyung haklı. Klinik tablo MCD gibi görünüyor olabilir ama detaylar FSGS'i işaret ediyor."
Bu, Haeun'un yüzünde küçük bir şaşkınlık yaratırken Taehyung'un içinde garip bir memnuniyet hissettirdi. Ama bu duygu, Jungkook'un yüzündeki ifadesizliğin gölgesinde kaldı. Jungkook, ne bir iltifat etti ne de onun başarısını takdir eden bir söz söyledi. Sadece işini yaptı ve gözlerini Haeun'a çevirdi. "Tedavi planını buna göre şekillendirelim," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSPENDED LOVE《Taekook》
FanficKariyeri için sevgilisinden ayrılıp Amerika'ya taşınan Stajyer doktor Kim Taehyung yıllar sonra eski sevgilisi Jeon Jungkook'u Profesör olarak karşısında bulur.