Multide DEMİR
-"YAGMURRRRRRRRRRRRRRRRRR"-"Of Deniz ne var zaten gicik oldum su Demir midir ne uyuzsa artik.
-"Kizim senin beynine kan giden damarlarda yol çalismasi mi var acaba?Lan mal dasssss gibi çocuk senin yaninda oturuyo daha ne istiyon allahtan ,belani mi?
-"Aaaaa hiç olur mu öyle sey allah benim belami vermis zaten.Senden büyük bela mi olur ha? Hem banane dasss gibi çocuksa hem kesin onun manitasi falan vardir baksana bay ukalanin burnu kaf dagina milim kalmis tip zirvede zaten.
-"Amannn varsada izmir de kalmistir zaten kanka bak bu çocuk bosu bosuna senin yanina oturmadi . Degerlendir $u firsati yaaa.
Biz mal mal konusurken okulun bütün kizlari Bay Uyuz'un etrafinda hayvanat bahçesinde yeni dogan pandaya bakar gibi bakiyolardi. Tabi Bay Uyuz bu firsati kaçirir mi?? No no no. ASLA . Bi sarisin bi esmer takmis koluna kantine gidiyo malak.Deniz'e çaktirmiyorum ama bi bahane bulup kantine inmek istiyorum.
-"Ya bos ver Bay Ukala'yi benim karnim acikti yaa hadi biseyler yiyelim."
Neyse ben bu Deniz malini da alip kantine indim. Bide ne göriyim??!! Bay Ukala'nin etrafi bermuda üçgeni gibi her bi yandan sarilmis. Ama ben yapacagimi bilirimmm.
-"Ben bi kahve bide tost alabilir miyim ??"( zuahahaha simdi yaktim çirani BAY UKALA nuahahaaha)
Yavas yavas Demir'in oldugu masaya dogru ilerledim. Birden ayagim takilmis numarasi yapip cumburlopp kahveyi tepesine boca ettim.
-"ALLAH YANDIM YANDIM VALLAHA KIZARDIM OFFFFF OFFFFF"
-" Ayyy çikk pardin gerçikten yaeee "
-" Ne pardonu yaaa ne pardonu küloduma varana kadar yandim yaaaaa"
-"Abartma canim gel ben seni bi lavaboya götürüyüm. Kizlar bi müsade edin haslandi çocuk aaaaaa."
Ama varyaaa bütün karizma yerle bir yeminleee haaa. ANAM NAPIYO O MAL .ANAM ANAM T- SHIRT ÜNÜ CIKARIYO YAAAA .OHA OHA OHA .
-"Napiyosun sen yaa sapikkk.Ne kantinin ortasinda soyunuyon yaaa"
Bay ukala'i alip revirin oraya dogru surukledim . Sinirden duvara yapistirmisim.Burun buruna geldik kii o ne lannn kaslara gellllllllll.
-"Böyle bisey icin üstüme kahve dökmene gerek yoktu güzellik . Sen iste her türlü sorunu ben gideririm ."
-"Ne diyosun be sapikk. Neden böyle bisey isteyim ki ."
- " Valla yakisikliyim,karizmatigim,kas desen ondan bol bisey yok daha ne??"
Zzzzzrrrrrrrrr(siz anladiniz artik) Tam o sirada zil çaldi kosarak sinifa gittim. Içimden "BAY UKALA NOLCAK ISTE" deyip duruyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor)
Humor"O kadar güzel bir kokun var ki ciğerlerim onunla dolsun hiç bırakmasın istiyorum." -"Ne saçmalıyorsun sen!!!" -"Anlayamıyorsun Yağmur. Gerçekten anlayamıyorsun . Sen benim karanlık gecedeki dolunayımsın ve bunu asla anlayamıyorsun.Sen kısa bir zama...