Arkadaşlar lütfen vote ve yorum yapın . Gerçekten ben burda meraktan çatlıycam hikaye hakkında nasıl düşünğyorsunuz? Bu benim için çok önemli . İyi yada kötü her türlü yoruma ihtiyacım var lütfen. Bölümlerin kısa olmasının nedenide yorum yapılmadığı için oluşan hayal kırıklığından yazma şevkiminde kırılması . Lütfen yorum atın . Sizi seviyorum
Kafeye gittiğimde Yaman kahve olduğunu tahmin ettiğim bardağın kenarıyla oynuyordu . Allahım böyle bişey olamazdı yaaa yeminle çocuk hiçbişey yapmasa bile cool olabiliyo. Güzel tanrım neden herkese bu özelliği vermemiş ? Beni görebilmesi için sol elimi hafifçe kaldırıp parmaklarımı oynattım. Beni gördüğünde saç diplerimden parmak uçlarıma kadar süzdü ve memnun olmuşcasına çarpık bir gülüşle karşılık verdi. Ama böyle yapma yaa çohh dadlu oluyosun.
"Yavşak şey seni . Lan daha dün gece Demir diye diye ölüyodun. Şimdi Yaman'a mı sardın?Cık cık cık"
Ya varya bigün bu içses elimde kalıcak habarınız olsun. Bi kere ben ayran gönüllü bi insanım yani . Ayrıca şimdi hakkını yemeyelim Yaman Allahu Teala'nın insanlığa bi lütfu olarak dünyaya gelmiş . Ben napıyımm. Çarpılıyım mı?
Yavaş adımlarla Yaman'a doğru yürüdüm ve masaya oturdum .
-"Selam. Sonunda gelebildin ? Gerçekten kızların bu bekletme konusunda psikolojik bi tedavi görmesi lazım yoksa biz o duruma düşüyoruz."
-" Abartmayalım istersen Yaman . Sabahın köründe uyanan yada uyandırılan bir kızdan beklenecek bir hızda hazırlandım"
-" Neyse ya bu konuyu kapatalım . Bu arada çok güzel görünüyosun. Yani tam anlamıyla bi fıstıksınn °piç smile°"
Yaman konuyu hep böyle kısa keserdi. Ayrıca bu derecedeki bi meteorda bu lafları duymak doğru söylemek gerekirse gururumu okşadı diyebilirim.
-"Teşekkürler. Yhani inandırıcı olsun diye sevgilisiyle buluşmaya giden bi kız gibi biraz özen gösterdim diyelim"
-"Hımmmm . Diyosunnn ???"
-"Diyorummm. YAMAN..."
-"Hadi başlayalım . En sevdiğin renk?"
-"MOR"
-"Allahım sonunda özenti gibi mavi de mavi demiyen bir kızzz"
-" Ahahha saygı duymak lazım tatlım . Özentilik başa bela napıcaksın"
-" En sevdiğin sanatçı ?"
-" Bak buna özenti diyebilirsin ama CEM ADRIAN"
-"Mal mısın Yağmur? Cem Adrıan özentilik değil bi yaşam şeklidir. Cem Adrıan dinlemeyen ölsün."
Ellerimizi yumruk yapıp tokuşturduk.
-"En sevdiğin film ?"
-" The Maze Runner. En azından şuan popüler olanlardan bu. Ama eski olarak soruyosan Yeşil Yol."
Bu tarz sorulardan birkaç tane daha sorduktan sonra aynı işlemi Yaman 'a da uyguladıktan sonra işimiz bitmişti. Saate baktığımda 09.45'di.
-"Yaman geç kalıyoruz . Hadi artık çıkalım . Anca gideriz."
-"Yağmur sana bişey sorucam . Motorları sever misin?"
-"Tabiki de. Kim sevmez ki?"
-" Sevindim çünkü motorla gidicez . Bak bu da aklında bulunsun çakma sevgilin tam bir motor hastası"
O sevinçle Yaman'ın boynuna sarıldım. Motorları kim sevmezdi ki ? Ha bu arada çakma sevgili derken vurgu yapması da gözümden kaçmamıştı. Bunu neden yaptığını anlayamasam da pek fazla üstünde durmadım.
Yaman boynuna atlamamanın şokundan çıkmış olacak ki beni nazikçe uyardı.-" Biraz daha sarılmaya devam edersen geç kalıcazz"
-"Ayhh pardon ben bi an sevinçle şey old- yhani şey. Amann ben kendimi daha fazla rezil etmeden gidelim bence"
-"BENCE DE"
Ama ben bozuldum yhani . Kafeden dışarı çıktığımızda simsiyah bir motorla karşılaşınca ağzım jeton kutusu gibi açıldı. Allahım o ne güzel bişeydi yhaaa. Yaman'ın kaskı uzatmasıyla transtan çıktım. Kaskı kafama geçirmekte biraz zorlansamda üstesinden gelebilmiştim. Motora binip Yaman'ın beline sıkıca sarıldım.
Kısa bir süre sonra bizim evin yanındaki parka varmıştık.
Etrafa göz gezdirdiğimde bankın birinde tek başına oturmuş bir adet Demir gördüm. Yavaş adımlarla Demir'e doğru yürüdük . Yaman bir anda elimden tutunca kısa çaplı bir şok yaşasamda bunu iyi bir fikir olabileceğini düşünüp itiraz etmedim.
Demir bizi gördüğünde yüzünde hiçbir duyguya dair iz yoktu. Sadece boş bir kağıt,boş bir duvar ,boş bir kalp...-"Selam Bay Ukala . Tanıştırıyım bu Yaman. Yaman bu da arkadaşım Demir. "
Demir'in gözü önce beni sonrada birbirine kenetlenmiş ellerimizi bulduğunda içimde anlayamadığım bir acı vardı. Sanki gözleriyle attığı oklardan biri kalbime saplanmış da ben daha fazla acısın diye o oku ordan çıkarmıyomuşum gibi...
Allahım hala anlıyamıyorum neden böyle bir hale düşmüştüm , neden ona karşı birşeyleri ispatlamak istiyormuşum gibi hissediyordum. Anlayamıyorum . Üstelik onunla ergence konuşmalarımız dışında o kadar konuşmadığım halde ne ara bu haldeydim.Sessizliği bozan Yaman oldu.-"Memnun oldum Demir . Yağmur seninle beni tanıştırdığına göre baya yakın arkadaşsınız . Çünkü genelde bu tür tanıştırmalar kız arkadaşlarla olur ama neysee..."
-"Yoo aslında o kadarda yakın sayılmayız . Hatta hiç yakın değiliz . Sadece sıra arkadaşıyız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor)
Humor"O kadar güzel bir kokun var ki ciğerlerim onunla dolsun hiç bırakmasın istiyorum." -"Ne saçmalıyorsun sen!!!" -"Anlayamıyorsun Yağmur. Gerçekten anlayamıyorsun . Sen benim karanlık gecedeki dolunayımsın ve bunu asla anlayamıyorsun.Sen kısa bir zama...