Burası boş muu ???

101 10 0
                                    

Selammm ilk bölümü nasil buldunuz??? Bu arada yorum atarsaniz sevinirim . Dusuncelerinizi merak ediyorum. Hepinizi seviyorum. Bu arada bu islerde yeni oldugum için kapak bulamadim . Kapak yapabilen varsa bana özelden mesaj atsin.

Kapinin sesiyle tatli uykumdan uyanip neler olduguna bakmak için basimi siradan kaldirdim. Bak bu benim için çok büyük bi hareket beni uykumdan uyandiran hangi hattsiz breee (osmanli da sülüman style). Ahanda müdür lan .

Hemen toparlandim herkes gibi bende ayaga kalktim.

-" IYI DERSLER ÇOCUKLAR.SIZE YENI BIR ARKADAS GETIRDIM IYI ANLASMAYA ÇALISIN. HADI GEL ICERI"

Oha oha oha oha oha oha o ne lan sinifa meteor çarpti. Oha lan çocuga bak .

-"Hos geldin tanit kendini bakalim "

-"Saolun hocam . Selam gencler ben Demir Soykan. Buraya Izmir'den geldim. "

-"Peki Demir simdi bos olan yerlerden istedigin yere oturabilirsin."

Sinifta ki kizlar çoçuga ufo görmüs masum köylü gibi bakiyorlardi . Ama sinifta bi tek benim ve Deniz 'in yani bostu. Aha valla buraya bakiyo valla bakiyo lannn . Aha geliyo benim yanima geliyo geliyoooooooooo.

-"Burasi bos mu ???"

-"Ordan bakinca dolu gibi mi gözüküyo ????"

-"Valla dolu mu bos mu ben bilmem oturdum artik"

Aaaaaa ne ukala bisey çikti bu yaaa malakkk. Küt diye oturdu ormannn.

-"Aman be bana ne oturursan otur . Beni rahatsiz etme yeter."

Kafami tekrar siraya koyup sekerleme yapmaya devam ettim . Daha sonra saçlarimda bi elin gezdigini fark ettim. Hemen kafami kaldirip arkama döndüm. Yanimda ki malakti bu.

-"Napiyosun sen yaaa ???!!!!!"

-"Bisey yapmiyorum bee saçinda silgi poku var. Onu aldim."

-"Bosoy yopmoyorom booo soçondo solgo poko vorrr . Ono oldom.Alma kardesim alma sanane benim saçimdaki silgi pokundan."

-"Aman iyi be siz Istanbul bebelerinede yaranilmiyoo"

-"Ssssssttt , çocuklar kendi aranizda konusmayin."

Zzzzzzrrrrrrrrrrrrr. (ve yine yazarin bir zil sesi katliami daha) Oh beeee bitti ders sonunda yaaa.Bu malakla ayni ortami solumak öggggkk midem o kadar dayanikli degil sanirim . Uyuz sey nolcakkk...

Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin