TANISTIR BENI :-)

77 10 0
                                    

Allahim sonunda okul bitmisti. Ne kadar uzun bir gündü.Deniz ile beraber çikiyorduk ki omuzumda bir sicaklik hissetim.Arkami döndügümde Demir'in sicacik bakisi ve gülüsüyle karsilastim.Deniz'e

-"Deniz bizi Yagmur'la biraz yalniz birakabilir misin???

Deniz sasirmis bir sekilde tamam anlaminda kafasini salladi ve yanimizdan gitti. Ben ise olayin sokunda Demir'in suratina bön bön bakiyodum. Neler oldugunu anlamaya çalisiyordum.

-"NE ISTIYOSUN???"

-"Sadece konusmak"dedi masum bir sesle.

-"Tamam ne konusacaksan çabuk ol eve geç kalmak istemiyorum "

-"Yagmur hani bana bugün sevgilin oldugunu söylemistin ya neden yalan söyledin ???"

-"Yalan söyledigimi nerden çikardin?"

-"Yapma Yagmurrr okulun tescilli saplarindan oldugunu ögrenmem hiç de zor olmadi °piç smile°"

Beni birilerine sormus inanamiyorum allahim sana geliyorum galiba yada dur vazgectim önce sunun agzinin payini veriyim de sonra.

-"Bu seni neden bu kadar rahatsiz ettiyse artik sorup arastirmissin bide °piç smile°"

-"Hayir canim ne alakasi var sadece sira arkadasimin bana neden yalan söyledigini merak ettim."

Hihi bende yedim zaten ben malim hep yerim bu numaralari günde üç ögün bu numaralardan yerim ben zaten.

-"Neyse sana açiklama yapma gereksinimi duymuyorum Bay Ukala."

Kolumdan tutup beni kendine dogru hizlica çekip burun buruna getirdi ve "yapmak zorundasin"dedi.Allahim o an kalbim baska bi organimla yer degistirmis olabilir.

-"TANISTIR BENI"

Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin