Telefonuma "randevuya geç kalmayin °sevgilinle°"diye bi mesaj gelince aklima ilk gelen tabikide Bay Ukala oldu. Bende hemen "numarami nerden buldun " diye bir mesaj attim.
Cevap gelmedi. Demir benim numara mi nerden bulmustu acaba.Yada neden böyle bir mesaj atma gereksinimi duymustu . Hatta ve hatta bu beni neden bu kadar heyecanladiriyodu ??? Lanet olsun iç sesim yine benimle oyun oynuyordu . Lanad giresice pis eg bok ic ses .
Bu olayların ardından hemen Deniz'i aradım. Ama yarın neler olacaktı ? En ufak bir fikrim bile yoktu. Bu düşüncelerle uykuya daldım.
Uyandığımda yanımda öküz gibi böğüren bir adet Deniz gördüm.
-" kanka kalmkmayı düşünüyon muuu acabaaaa"
-"Lan daha saat kaç odam karanlık beeee"
-"Evet ama Yaman ile buluşup birbirinizi tanıyacaksın bu bir, daha sonra pot kırmadan Demir ile Yamanı tanıstıracaksın bu da iki."
-"Of ben onu tamamen unuttum yaaa . Tabi Demir bize bir soru sorarsa mal gibi kalıcazzz . Kırk yılın başı bir zekiliğin tutu AFERİN"
-"Hadi hemen hazırlan . Bizim okulun yanındaki kafede Yaman seni bekliyo . Ben yanınızda olamayacağım. Halletmem gereken işlerim var . Ama uğramaya çalışırım."
-"Tamam ama buluşmaya gitmeden önce kesin gel ."
Deniz'i gönderdikden sonra üstüme kısa bir kot şort ve salaş bir tişört geçirdim . Elimede şortumla aynı renkte olan kot bir ceket ve telefonumu aldım. Cebimede iki yüz lira sıkıştırdım. Artık gitmeye hazırdım. Bakalım bugün beni neler bekliyo???Arkadaşlar hıkayemi okuduğunuza göre beğenmiş olmalısınız ama bu beğenmeşer birazda vote ve yorumlarla desteklenebilir mi lütfen. Ben öyle vote ve yorum için yqlvarnlardan olmak istemiyorum . Öyle sınır koyup sizide zorlamak istemiyorum. Lütfen ama sizin görüşleriniz olmadan bunu devam ettirmemin bir mantığı olduğunu düşünmüyorum. Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor)
Humor"O kadar güzel bir kokun var ki ciğerlerim onunla dolsun hiç bırakmasın istiyorum." -"Ne saçmalıyorsun sen!!!" -"Anlayamıyorsun Yağmur. Gerçekten anlayamıyorsun . Sen benim karanlık gecedeki dolunayımsın ve bunu asla anlayamıyorsun.Sen kısa bir zama...