SARIŞIN KUZENN

62 10 0
                                    

Merhaba okuyucularim.Arkadaslar hikayeyi telefondan yazdigim için klavyem pek iyi degil o yüzden olmayan harfler yerine baskalarini koyuyorum.Anliyorsunuzdur umarim .Bu arada bu bölümü ormanda yaziyorum .Kiymetinizi bilin.Dag bayir demeden size yeni bölüm yaziyorum.Sizleri seviyorum.°Happy smile°

Olayin sokundan sonra Deniz'i beklemeden hizli adimlarla eve dogru gidiyordum.Arkamdan Deniz'in seslendigini duydum ama umursamiyordum .Çünkü suan kafami bir yerlere vurmak istiyordum.Deniz bana yetisdiginde hizli hizli nefes aliyordu.Ama bir yandan da neler oldugunu soruyordu.

-"Benim acilen sevgili bulmam lazim Denizzzz"

-"Buluruz yavrum yine ayni konuyu mu sordu?"

-"Evet ve yarin sevgilimle beraber randevu verdi."

Deniz gözlerini pörtletmis bana bakiyordu.

-"Kanka hemen size gidiyoruz ve bu isi bugün hallediyoruz.OKEY???"

Hizli adimlarla eve gittik . Anneme selam verdikten sonra hemen odama çiktik.Ben laptopumu Deniz'de tabletimi eline alip aramaya basladik.Birbirimize faceden bir kaç resim gösterip begenmiyorduk.Böyle giderse hiç birini bulamayacaktik.Tam o sirada Deniz'in telefonu çaldi.

-"Aloo kuzen geldin mi??Tamam ben hemen geliyorum seni almaya bekle orda."

-"Kanka benim gitmem lazim.Izmir'den kuzenim geldi onu havaalanindan alicam."

-"Kanka çok sıkıldım yaa bende senle gelem miii?°köpek bakisi style°

-"Tamam çabuk ol çocuk bekliyo bak hadi"

Tamam deyip dolabimi açtim.Üstüme beyaz salaş bir tişört geçirdim. Siyah dizleri yirtik bir pantolon giyip deri montumuda alip çiktik.Bir taksi çevirdik ve havaalanina gitmesini söyledik.10-15 dk sonra geldik.Deniz'in gözleri kuzenini ariyordu.Sonra onu görmüs olmali ki "YAMANNN" diye bagirdi. One lann karsidan meteor,gezegen,uzay ötesi bi sarisin bomba geliyodu.Sonra Deniz'le sarilip bana döndü.

-"Yaman bu benim arkadasim Yagmur.Yagmur bu da benim kuzenim Yaman"

Elini uzatti.Ben durur muyum??Hemen bende elimi uzatip

-"Selam,tanistigima memnun oldum.Valla ne yalan söyleyim bizim Deniz'in böyle kuzeni oldugunu bilseydimmmmm."

Yaman kafasini hafif gülümseyerek Deniz'e çevirdi.

-"Eee kuzen sende bana bu kadar güzel bir arkadasin oldugundan hiç bahsetmemistin."

Ben bir kizardim bir kizardim sormayin sanki anaokulunda yanlislikla keçeli kalemle yüzümü kirmiziya boyamis gibi oldum.Utandigimi anlayan Yaman hemen konuyu degistirdi.

-"Hadi ama kuzen daha bekleyecek miyiz? Yoruldum ben.Beni eve götür.

Deniz onaylarmiscasina kafasini sallayip kapiyi gösterdi.Sonra bir taksiyi durdurup bindik.Ben önde ,Deniz ile Yaman arkada oturuyorladi .Yaman Deniz ile konusuyormus gibi yapsada sürekli aynadan bana bakiyordu.Tabi bende ona.Olum çok dadlu lannn bu çocuk .

Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin