Arkadaşlar selammmmmm . İlham perilerim geri geldi . Artık yb yayınlamaya devam edicem. Bu arada hikayenin gidişatı birazda olsa hızlanacak artık girişten gelişme aşamalarına geçmek için çalışıyorum.Hepinizi seviyorum
Multide Demir"Sadece arkadaşız" Allahım bu nasıl bir acıydı böyle bu lafı duyduktan sonra sanki dizlerim beni taşımamaya ant içmiş gibi kendini bıraktı. Hafif sarsılmayla Yaman'ın beni desteklemesi bir oldu. Sinirliydim. Bilmiyorum ama çok sinirliydim.
O sinirle neden yaptığımı anlayamadan Yaman'ın dudaklarına yapıştım. Evet bunu yaptım. Bana kızabilirsiniz. Neden bu kadar umursadın diyebilirsiniz ama bunun nedenini ben bile bilmezken size bir cevap veremem. Yaman anın şokuyla ilk başta ne olduğunu anlamasada sonradan o da karşılık vermeyi akıl edebildi. Üzerimde bir karıncalanma hissediyordum. Demir bizi izliyordu. Dudaklarımı Yaman'dan ayırdım.-"Evet aşkım "sadece arkadaşız""
Demir anlayamadığım bir sinirle bize bakıyordu . Yaman'ın telefonu çaldı.Birkaç şey söyledikten sonra bana döndü.
-"Yağmur benim çok acil gitmem lazım sorun olmassa eve kendin dönebilir misin ? Çünkü seni bırakacak kadar zamanım yok."
-"Önemli değil canım ben kendim dönerim."
Sarılırken kulağıma "çok üzgünüm fıstık gerçekten önemli " diye fısıldadı. Sarılmayı bıraktığımızda önemli değil anlamında sıcak bir gülüş attım.
-"Demir tanıştığıma sevindim. Umarım birdaha görüşürüz."
Demir cevap vermeden yapmacık bir gülüşle karşılık verdi. Ama hala sinir gözlerinde alev alev yanmaya devam ediyordu.Yaman gittiğinde banka Demir'in yanına oturdum. Sessizliği bozan Demir oldu.
-"Neden yaptın?"
-"Neyi?"
-"Onu.neden.öptün?!!!
Sinirden gözü dönmüşte sakinliğini korumaya çalışıyormuş gibi bir hali vardı . Her bir kelimenin üstüne basa basa söylemesi açıkcası beni biraz korkutmuştu. Ama yinede sakince ve ukala bir tavırla cevap verdim.
-"Çünkü o benim sevgilim"
-"İnanmıyorum"
-"İnanmazsan inanma. Zaten ben daha yeni tanıştığım biriyle sevgilimi neden tanıştırıyosam? Aptallık bende kusura bakma. Ama dur ya bu seni neden bu kadar ilgilendiriyo peki bide bu konuyu tartışalım ha!!"
-"Emin ol bu konuyu benimle tartışmak istemezsin Selfie Kraliçesi. Zararlı çıkan sen olursun!"
Şimdi siz Selfie Kraliçesi ne alaka diyosunuz. Hemen anlatıyım. Ben tam bir selfie hastasıyım. En olmadık yerde her an selfie çekerim . Demir okulda sürekli buna şahit olduğu için bana bu ismi takmıştı. Bay Ukala'nın intikamı olarak.
-"Büyük bir zevk duyarım Bay Ukala!!!"
-"Ama ben bi o kadar iğrenirim Selfie Kraliçesi"
O.bana.iğrenirim.mi.dedi.bana.
-"Madem benden bu kadar iğreniyosun neden hala yanımdasın Bay Ukala"
-"İnan bana bunu bende bilmiyorum. Ama anlamlandıramadığım bi acı var içimde ..."
-"Senin hiçbir sözüne inanmıyorum artık. Ben kimim ki senin için? Sen kimsin ki benim için?"
-"Evet Yağmur .Sen kimsin ki benim için? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor)
Humor"O kadar güzel bir kokun var ki ciğerlerim onunla dolsun hiç bırakmasın istiyorum." -"Ne saçmalıyorsun sen!!!" -"Anlayamıyorsun Yağmur. Gerçekten anlayamıyorsun . Sen benim karanlık gecedeki dolunayımsın ve bunu asla anlayamıyorsun.Sen kısa bir zama...