Zil çaldiktan sonra Deniz ile sinifa girdik. Sinirden kudurmak üzereydim . Sirama oturdum.BAY UKALA 'da hemen yanima oturdu. Üstünü nerden degistirdiyse degistirmis zaten. Sonra omuzumda bir sicaklik hissettim. Kulagima " daha adini bilmiyorum ama son üç dakika çok güzeldi güzellik."
-" wowoowowow yavas gellll..."
-"Sira arkadasimin ismini bilmek suç mu ? "
-" Tamam ismim YAGMUR . Oldu mu?"
-"Oldu oldu. Olmaz mi hiç ? Bu arada güzel isim . Ben bi kezban,hayriye,kamile falan bekliyodum. Davranislar bu yolda ilerlememi sagladi."
-"Bon bo komolo,kozbon bokloyodom. Hahaha çok komik BAY UKALA".
-"BAY UKALA???Ben ukala olabilirim ama sende kraliçe mi zannediyosun kendini??"
"ARKADASLARRRR DERS BOOOOOSSSSSSS"
"WOHOHOHOHOHOHOHOHOWWW"
-"YAGMURRRR!! HADI KANTINE INELIM KANKAAA"
-"TAMAAAM GELIYORUMMM"
Deniz ile kantine inip biseyler içiyorduk ki BAY UKALA yanimiza oturdu. Lan malak ne diye gelip bizim yanimiza oturuyon sanki bos masa yok yaa. Tabi benim beyin hücreleri dogdugu anda intihar etmis arkadas kilikli kankam Deniz akli sira bizi yanliz birakamak için "ben bi helayaaa gidem bari dün aksam kuru fasulyeyi biraz fazla kaçirmisim da" deyip yanimizdan kalkti. Lan insan görünümlü malak hadi kalkicanda niye mide bulandirmaya bi bahane bulamiyon anlamiyom ki..
-"Eee BAYAN UKALA anlat bakalim neden kahveyi üstüme döktün ?? "
-"Hayirr canim ne dökmesi kazayla ol-"
-"Yeme beni Yagmurr bilerek yaptigini anlamadim sanki "
-"istedigini anla banane ama kazayla oldu hem ne çikarim olabilir ki bundan hih"
-"Valla orasini ben bilemem artik . Ha belki karizmama dayanamayip kiskandiysan falan yani diye söyledim"
-"Hih ne karizmana daynamayacagim be hem benim dasssss gibi sevgülüm var bikerem"
Allah beni culluk etmesin emii sevgilim var dedim . Ben ki saplikda kendi içimde rekor kiran bi insanim . Ama simdi yok da diyemem . Allah dependen baksin emi YAGMUR...Ama anam bu bi bozuldu bu bi bozuldu sormayinnnn . Surat yeminle poker face tipine büründü. Tabi aplaniz belli etmiyo THUG LIFE takiliyo ama hayaller THUG LIFE ,gerçekler NE DIYON AMK.
-"Himmm öyle mi ??? Zaten bende öylesine sey yapmist- Aman neyse ben kalkiyim artik sinifta görüsürüz. O_o
Tabi Demir'in kalktigini gören Deniz hemen yanima geldi. "KONKO NOLDO LON NOLDO ONLOT HOMON"
-"Ne diyon mk anlamiyom adam gibi konus"
-"Noldu diommmmmm"
-"Çocuga sevgilim var dedim ."
-"Ne?! ne dedin sen .Sen ve sevgili ayni cümlede bile anlamsiz duruyo knk. Sen en son biriyle çiktiginda çocuk burnundaki sümükleri üstüne firlatiyodu lann."
-"Aldim basima belayi isin yoksa bide çakma sevgili bul..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor)
Mizah"O kadar güzel bir kokun var ki ciğerlerim onunla dolsun hiç bırakmasın istiyorum." -"Ne saçmalıyorsun sen!!!" -"Anlayamıyorsun Yağmur. Gerçekten anlayamıyorsun . Sen benim karanlık gecedeki dolunayımsın ve bunu asla anlayamıyorsun.Sen kısa bir zama...