- Carolines synsvinkel -
Endnu en dag i mit lorte liv. Min mor sagde tidligere, at Louis kommer hjem og vil fortælle mig en 'god' nyhed. Som om. Hvis det er en god nyhed, så ville Louis ikke komme hjem.
Jeg hader ham. Han har totalt stjålet opmærksomheden.
Der er nok cirka en time til, han kommer. Så jeg har massere tid til at gøre mig klar.
Jeg vil gå i bad først, så jeg finder noget tøj frem. Min sorte crop top, hvor der står 'Shh..!' på, og mine hvide shorts.
Jeg har stået i badet noget tid og har gjort, det man nu gør i et bad. Jeg kommer ud af badet og tørre min krop og mit hår. Derefter tager jeg tøj på.
Jeg går ind og tager mine nye sorte converse, og går bagefter ned i køkkenet og spiser morgenmad. Louis kommer om 20 minutter, så jeg har stadig massere af tid.
Gad vide hvad det er for en nyhed.
/////////////////////
Det banker på døren. Det er sikkert Louis, så jeg lader bare min mor åbne døren. Jeg magter ikke høre på dem. "Hej Louis!" Kan jeg høre min mor sige glad. Ard!
Jeg ligger i min seng og tjekker Twitter osv. Det er ikke noget spændende. Der er nogle, der banker på døren. "Kom ind!" råber jeg og bliver ved med at kigge ned i min mobil. "Hej Caro" Det er Louis, bare han vil gå igen. "Hej" siger jeg ligeglad. Jeg kan mærke en der sætter sig i min seng, det er sikkert Louis. "Caro der er noget, jeg gerne vil spørger dig om.." Hvorfor siger han det ikke bare? "Hvad er det?" Jeg bliver ved med at holde blikket på min mobil. "Caro kig lige på mig, når jeg taler til dig" Han driver mig til vanvid! Han bestemmer ikke over mig! Jeg kigger op, da jeg ikke magter skændes. "Hvad?" siger jeg irriteret. "Jeg skal jo snart på tour igen, og jeg tænkte på.." Han stopper sig selv og kigger nervøst på mig. Hvorfor siger han det ikke bare lige ud? "At.. Du måske.. Du ved.. Vil med på tour?"
Spurgte han lige om det?! Kan jeg endelig slippe væk fra mine forældre?! "Ja!" råber jeg nærmest glad. Jeg vil ikke indrømme det med, lige nu er han den bedste bror!
Jeg kan endelig slippe væk fra mine forældre! Yes! Altså det eneste, de laver er at snakke om Louis. Det er ret træls. "Godt" siger Louis lettet. Det er som om, han forventede et nej. Nå, whatever!
"Vi tager afsted i morgen, så du kan bare begynde at pakke" siger han glad og går ud af mit værelse.
Jeg finder en kuffert frem og begynder at pakke. Endelig slipper jeg væk herfra!
____________________________________________________________________________________
Hej mennesker!
Jeg håber, i kan lide historien indtil videre.
Stem og kommenter gerne!
I må da også fortælle andre om historien. (:
- Emma <3
YOU ARE READING
Too many secrets ~ N.H
FanfictionCaroline Tomlinson er 17 år, og hun er Louis Tomlinsons lillesøster. Louis skal snart på turne igen, og han inviterer Caroline med. Caroline tager med og møder de andre drenge. Der er en af drengene, hun har et godt øje til. Hvem er det mon? Hvad vi...