Go away!

711 38 10
                                    

!Vigtig spørgsmål nederst!

- Carolines synsvinkel -

Det er en uge siden Niall kom hjem fra hospitalet, og en uge til turnéen begynder. Der var ikke sket noget slemt med Niall. Heldigvis. Mig og Niall er blevet rigtig tætte. Jeg elsker ham, men vi er ikke kærester. Jeg er ikke klar til sådan noget. Jeg ender bare med at bliver såret. Mig og Louis er ikke de bedste venner, men vi kan da kommunikerer med hinanden. Vi har stadig ikke, det der bror og søster forhold, men det går jeg heller ikke efter lige nu.

Lige nu sidder jeg endelig bare i sofaen og ser en eller anden film med Niall. Jeg ved faktisk ikke, hvad den hedder. Haha han har bare sat den på. Han følger heller ikke med, kan jeg se. Han nusser min arm, det er dejlig beskyttende.

*BANK BANK* Louis åbner. Jeg hører nogle stemme, ret høje stemmer. Jeg kan hører Louis stemme, og en anden meget velkendt stemme. Hvem mon det er? Jeg flytter mig ud af Niall arme. Jeg mærker et blik fra ham. "Hvad skal du babe?" spøger han helt roligt. "Bare lige se hvem det er" siger jeg uden at kigge på ham. "Jeg kommer efter Caroline!" siger den velkendte stemme. "Glem det!" råber Louis. Jeg står ved døren ud til gangen. Jeg kigger ud mod døren. "Jason?" siger jeg overrasket. Ham havde jeg ikke lige regnet med at se her. "Kender du ham?" spørg Louis underligt. "Ja det er min eks" siger jeg stille. "Jason hvad fuck laver du her?! Jeg sagde, du skulle lade mig være! Og er du fløjet hele vejen til England?!" "For det første, så kommer jeg efter dig, for det andet, jeg gør, hvad jeg vil. Og for det tredje, PAK DINE TING OGSÅ ER VI SKREDET!" Det sidste råber han. "Glem det!" Jeg mærker tårene presse på. Jeg vil ikke græde og slet ikke foran ham.

Jeg mærker en hånd på min hofte, jeg kigger bag mig, og ser en ikke så glad Niall. "Hvad sker der her?" spøger han med en vred stemme. "Ikke noget, jeg skal skam bare hente det der tilhører mig, Caroline" siger han roligt. "GLEM DET JASON" Jeg mærker en tåre trille ned af min kind. Niall skubber mig om bag sig. "Hør her smarte, du kan ikke komme her, og sige Caroline tilhører dig, for det gør hun ikke. Hun hører til hos hendes bror og venner, og ikke sådan en stodder som dig" Jeg kunne fornemme på Niall, han var lidt stolt af, hvad han lige havde sagt. "Jamen så hør her blondie, Caroline er min kæreste, og når jeg siger, hun tilhører mig, så passer det skam. Og jeg ville ikke være så stolt, af hvad du lige har sagt, for det bliver værre for dig selv" Siger han truenede.

"Jamen hvad vil du da gøre?" Siger Niall hurtigt. "Hvad jeg vil gøre, jamen det vil du få at se" Han smiler at selvfedt smil. "Vi ses Caro-mus" "SKRID!" råber jeg. Han vender rundt og går. Louis smækker døren efter ham. "Fortæl" siger Louis. Jeg giver tårene frit løb, og Louis er hurtigt over hos mig. Han lægger armene rundt om mig.

"Shh... Du vil aldrig få ham at se igen" Siger han efter, jeg har fortalt det hele til ham. 

____________________________________________________________________________________

Hej mennesker!

Endelig kom der et kapitel! I ved lektier og den slags...

Jeg vil høre, om i synes, det er en god ide, at jeg udgiver et kapitel hver lørdag eller lign?

OG hvad skal jeg kalde jer?

Tænker lidt på Bananer eller Unicorns?

Stem!

1) Bananer

2) Unicorns

- Emma <3 


Too many secrets ~ N.HWhere stories live. Discover now