- Carolines synsvinkel -
Jeg vågner op i nogle dejlige stærke arme. Jeg kigger op og ser en sovende Niall. Nurgh. Vi ligger i sofaen, altså i bussen. Drenge ligger lidt tilfældigt rundt i 'stuen'. Altså nogle på gulvet, nogle siddende, andre ovenpå hinanden. De ser faktisk ret sjovt ud.
Jeg sniger mig ud af Nialls arme og finder en sprittus. Gæt engang. Muhaha, føler mig ond. Jeg tegner briller, monobryn, lidt skæg og nogle bumser på Louis. Lidt på samme på de andre, men i Nialls pande skriver jeg: 'Elsker Caro overalt på Jorden!' og et hjerte på hver kind. Hahaha.
Jeg går ind og skifter tøj. Da jeg er på vej ind i stuen igen, kan jeg høre nogle råbe. "CARO!" råber en måske ret vred Niall. Upsi. Jeg lister stille ind i min kabine igen, og lægger mig under dynen. Jeg kan høre stemmer udenforan min kabine. "Caro hvor er du?!" råber Louis. Jeg tror, alle drengene leder efter mig. Haha.
Mit gardin bliver flået til siden, eller det kan jeg høre. "Ingen her" siger Harry, vil jeg gætte på. Han går igen. Jeg ånder lettet ud, men lige det jeg går det. Bliver min dyne flået af mig. "Fundet!" råber Harry. Han sætter sig på mig, og begynder at kilde mig. Jeg skal lige sige, at jeg er MEGET kilden. "Stop!" for jeg fremstammet, selvom det er svært, når man griner.
"St-t-top.. H-h-aa-rry!" griner jeg. "Fint" siger han og stopper. Det var lidt for nemt. Jeg rejser mig op, men det er lidt svært med en flodhest siddende på mig! "Flyt dig din flodhest!" siger jeg og prøver at skubbe ham væk, men han er meget stærkere end mig.
Han læner sit hoved mod mit. "Aldrig kald mig en flodhest igen" hvisker han i mit øre. "Så fjern dig!" Mit hjerte begynder at banke hurtigere. Jeg kan ikke lide situationen lige nu. Han kysser mig på munden. Jeg kysser kort med, men kommer i tanke om Niall. "Harry stop!" siger jeg og trækker ham. "Det er forkert! Jeg har Niall!" siger jeg bestemt. "Men i er jo ikke noget" siger han skuffende.
Han har ret, vi er ikke noget. "Endnu!" råber jeg og begynder at græde. Jeg for flyttet mig væk fra Harry, og går ud i det køkken der er. Jeg tager en bolle, og spiser stille af den. Jeg tørre mine tåre væk, bare vi snart er der.
Lidt efter stopper bussen. Jeg går op til chaufføren. "Så er vi der" siger chaufføren og smiler til mig. "Yes..." mumler jeg. Jeg skynder mig hen til min kabine. Harry er heldigvis gået. Jeg tager min taske, og smutter ud af bussen.
Udenforan bussen står Harry og ser ret trist ud. "Er vi enige om det kys bliver mellem os?" spørger jeg nervøst. Han nikker. "Godt" siger jeg, og går ind på hotellet. Inde i gangen, står der en masse journalister og fotografer. Det jeg mindst har brug for nu. Louis kommer over til mig og tager min hånd. "Kom med" siger han og trækker mig med ind i elevatoren.
"Tak" siger jeg, da vi er nået ind i elevatoren. "Altid" siger han og smiler. Vi når op til 10. etage. Det var ret langt oppe. Dig og Niall skal dele værelse, Harry, Zayn og mig skal dele værelse. I får værelse 46, og vi har værelse 50. Så det er ikke ret langt fra hinanden" siger han og giver mig et nøglekort. "Tak igen" siger jeg og giver ham en kort krammer.
Jeg går hen til værelse 46, hvor mig og Niall skal være. Jeg låser døren op, og ser en forvirret Niall, der styrter rundt og ikke kan finde noget. Rolig nu vi er lige kommet altså.
"Hvad leder du efter?" Spørger jeg. "Mine solbriller" siger han frustreret. "Niall prøv at kig dig i spejlet, så skal du nok finde dem" siger jeg og klapper hans skulder, da jeg går forbi ham. Altså de sidder på hans hoved. Fjols siger jeg bare. Hahah.
YOU ARE READING
Too many secrets ~ N.H
FanfictionCaroline Tomlinson er 17 år, og hun er Louis Tomlinsons lillesøster. Louis skal snart på turne igen, og han inviterer Caroline med. Caroline tager med og møder de andre drenge. Der er en af drengene, hun har et godt øje til. Hvem er det mon? Hvad vi...