- Carolines synsvinkel -
Jeg har valgt, at jeg vil snakke med Harry efter koncerten. Jeg er lidt bange, men jeg savner ham meget! Han er trods alt min bedste ven. Han bliver nød til at lytte til mig. Koncerten slutter først om en times tid, så jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg vil lave. Jeg går ud i det lille køkken, vi har. Jeg tager en is bøtte og en stor ske. Jeg sætter mig ind i stuen med min dyne og sætter et afsnit af min yndlings serie, Teen Wolf. Dylan O'Brian er seriøst gud!
***
Koncerten er slut, og jeg er gået i gang med endnu et afsnit. Der kommer to drenge hoppende ned på hver sin side af mig. Niall og Liam. "Hvor er Harry og Louis?" spørger jeg. "De skulle lige snakke" siger Niall. "Er det Dylan?" spørger Liam. "Ja" svarer jeg grinende. "Hvorfor da?" Han lyder som om, han fangirler lidt. "Kan du sådan rigtig godt lide ham?" spørger han lidt lumsk. "Åh ja! Hvem kan ikke det?" smågriner jeg. Han tager sin telefon frem. Hvad er han ude på? "Liam, hvad laver du?" spørger jeg. "Ikke noget!" siger han hurtigt og gemmer sin telefon, så jeg ikke kan se den. Jeg ryster på hovedet.
Harry og Louis kommer grinende ind til os. Det virker som om, de er blevet gode venner igen. Harry stopper med at grine, da jeg smiler til ham. Hans smil falmer, og de bliver helt stille. Jeg vender hovedet mod skærmen igen. Dylan kan altid munder mig op. Drengene begynder at larme. "Drenge shut up! Jeg prøver at se noget her!" siger jeg. "Vi har også lov til at være her" kommer det fra Harry. Jeg tager en dybindånding. Jeg skal ikke slå ham, jeg skal ikke slå ham... Jeg tager mine ting og går ind på mit 'værelse'. Kan han ikke bare skride ud af mit liv. Jeg har ikke brug for en belastning som ham.
Det banker på min dør, og Harry kommer ind. "Harry skrid!" siger jeg irriteret. "Caro, lad mig nu forklare.." siger han uskyldigt. "Jeg tror mere, det er mig, der skal forklare" siger jeg lavt. "Så forklar Caro" siger han og sætter sig på min seng. "Jeg ved godt, du hader mig, men jeg har altså brug for dig Haz. Jeg har brug for min bedste ven, der er der for mig, og støtter mig i alle mine valg. Jeg har ikke brug for en, der hader mig og slet ikke kan lide mig. Jeg savner min Harry" siger jeg trist. Han krammer mig. "Caro-mus.. Jeg hader dig slet ikke, jeg er bare frustreret. Dig og Niall er kærester, mig og Louis er ĺige blevet gode venner igen, og dig og mig, ja, jeg ved ikke rigtigt. Det hele er så forvirrende" siger han. "Jamen så lad os gøre det mindre forvirrende!" siger jeg. "Hvordan?" spørger han."Min og Niall er kærester, du og jeg er bedstevenner og selvom vi kun er det, elsker jeg dig stadig! Hvis vi bare snakker sammen uden at råbe af hinanden, så tror jeg godt, vi kan klare det. "Det er en aftale" siger han og kysser mig i håret.
Best friends forever!
YOU ARE READING
Too many secrets ~ N.H
FanfictionCaroline Tomlinson er 17 år, og hun er Louis Tomlinsons lillesøster. Louis skal snart på turne igen, og han inviterer Caroline med. Caroline tager med og møder de andre drenge. Der er en af drengene, hun har et godt øje til. Hvem er det mon? Hvad vi...