- Carolines synsvinkel -
Jeg er i gang med at se den fjedre film. Drengene har overhovedet ikke været i nærheden af mig, siden i morges. Hvilket er rart. Jeg tror, de er over og øve til i aften. Louis har været inde hos mig en enkelt gang, for at sige han nok skulle snakke med Harry. Niall og jeg skal snakke i aften efter koncerten. Vi er lige kommet sammen, så jeg vil ikke have, der skal ske noget dårligt. Især ikke efter i går nat!
*Bank bank* "Kom ind!" råber jeg. Jeg sidder pakket ind i min dyne, jeg ligner sikkert en iglo, eller sådan noget. Niall kommer ind af døren. "Vil du ikke med over og se koncerten?" spørger han med hundeøjne. Jeg ryster på hovedet og vender tilbage til min film. Jeg kan mærke sengen bliver dybere, og kigger derhen. Niall har sat sig i sengen. Han kysser mig kort på munden. "For min skyld?" spørger han igen. Han er god... "Fint!" siger jeg opgivende. Jeg kan ikke stå for hundeøjne, og det ved han også godt!
Han klapper i hans hænder og hiver mig ud af sengen. "Lad mig se.." Han giver mig elevatorblikket. Jeg skal lige sige, at jeg kun har en af hans store t-shirts på. Han roder i mit skab. Jeg lægger mine arme over kors. "Siden hvornår er du begyndt, at skulle vælge mit tøj?" spørger jeg og løfter mit ene øjenbryn. "Siden nu" siger han og kaster en bluse i hovedet på mig.
Han har valgt en sort crop top, hvor der står 'LOVE MY BOYFRIEND' på. Typisk ham... Et par hvide bukser med huller hele vejen ned af benene. Han har også valgt, at jeg skal have mine slidte sorte vans på. Og ja, han sagde selv, jeg skulle vælge de slidte. Altså jeg har sådan 30 par nye sko, også vælger han de slidte. Han sagde også, jeg skulle sætte mit hår op i en høj og rodet hestehale. Siden hvornår er Niall blevet min stylist?
"Hvad synes du?" spørger jeg, da jeg har taget hele outfittet. Han vender sig om. "Woaw" siger han. "Er det grimt?" spørger jeg usikkert. "Langt fra" siger han og går over og krammer mig. "Nå din tur! Vi skal over til Lou" siger jeg og skubber ham ud af døren. "Du kunne også bare vælge mit tøj?" siger han. "Glem det Horan, jeg har ikke styr på din stil" siger jeg og griner. "Bare kig i mit skab og vælg det, du synes er pænest. Og husk det skal passe sammen!" siger han og lægger sine arme over kors. "Fiint!" siger jeg. "Men skynd dig lidt!"
**
Jeg har valgt en hvid tank top med det amerikanske flag på. Med et par sorte jeans med huller ved knæene. Hans hår og sådan noget har Lou valgt. Og hans sko er et par sorte Nike Thea. Jeg synes, det blev okay. "Hvad synes du?" spørger han. "Smukt!" siger jeg og hopper op på hans hofter. Han holder mig på røven. "Synes du selv dine hænder er godt placeret?" spørger jeg. Han nikker og bider sig grinende i læben.
Der lyder nogle falske host bag os. Vi vender os om og ser en ret ligeglad Harry. "Niall vi skal på scenen nu, så hvis i er færdig, med det i nu har gang i, så kom" siger han uden en eneste glad eller sur tone indblandet. Han virker meget ligeglad, men stadig ikke helt ligeglad. Jeg hopper ned fra Nialls hofter og kysser ham på kinden, inden han følger med Harry. Hvorfor kan ikke bare være glad på vores vegne?
Jeg kaster mig i sofaen, og Lou, Lottie og Lux kommer over. Ej, de starter alle sammen med L. "Hej søs, er du okay efter i morges?" spørger Lottie. LOUIS! "Hvad har Louis nu sagt?" spørger jeg irriteret. "Det er ikke Louis, men Harry" siger hun. "Harry?!" Jeg farer op af sofaen. Hun nikker. "Hvornår er koncerten slut?" spørger jeg. "Om to timer" siger Lou. Fuck mit liv.
Jeg bliver mere rolig og sætter mig i sofaen igen. "Hvad sagde Harry, sådan helt præcis?" spørger jeg lidt mere roligt. "Altså han sagde, han havde brug for at snakke, og jeg ikke måtte sige noget videre" siger Lottie. "Kom nuuu!" siger jeg plagende. "Du ved godt, det der ikke hjælper" siger hun og løfter øjenbrynene. Jeg laver hundeøjne, og jeg kan se Lux gør det samme. "FINT!" sier hun og kaster armene opgivende i luften. "Sådan!" Jeg giver Lux en highfive og sætter hende på mit skød.
"Som sagt sagde han, at han ville snakke, jeg sagde selvfølgelig ja. Han sagde, han ikke vidste, om han kunne stole på nogle. Jeg spurgte hvorfor, og han fortalte, at han havde skændes med dig, Louis og Niall. Som er hans tre bedste venner. Og Liam har haft travlt, så han følte sig alene og dårligt tilpas, osv" fortæller hun.
Stakkels Hazza. Men det er ikke min skyld, at han kan lide mig. Jeg vil gerne snakke med ham, men jeg er bange for, han råber af mig igen.
YOU ARE READING
Too many secrets ~ N.H
FanfictionCaroline Tomlinson er 17 år, og hun er Louis Tomlinsons lillesøster. Louis skal snart på turne igen, og han inviterer Caroline med. Caroline tager med og møder de andre drenge. Der er en af drengene, hun har et godt øje til. Hvem er det mon? Hvad vi...