- Dylans synsvinkel -
Jeg er i gang med at pakke nogle ting. Liam fra One Direction har inviteret mig over for at overraske hans veninde. Hun er mega stor fan, og snakker åbenbart hele tiden om mig. Jeg elsker mine fans. Jeg bliver hentet i min limousine. Det lyder overdrevet, men min bil er på værksted, såååå. Jeg bliver kørt lige til døren. Tager min taske og banker på døren. Den bliver åbnet af en meget forvirrende pige. Måske hende jeg skal møde? "Hej mit navn er Dylan. Er det her Liam Payne bor?" spørger jeg med et smil. Hun er faktisk ret køn. Hendes mund stor på vidt gab. Hun nikker på hovedet. "Må jeg komme ind?" spørger jeg grinende. Hun træder til siden, så jeg kan komme forbi.
Harry kommer gående. "Hej Stiles!" siger han og giver mig en krammer. "Hej Styles!" siger jeg. Vi griner. Det er noget vi kalder hinanden. "Øhm... Harry?" siger pigen der lukkede mig ind. "Jaer?" svarer han. "Gider du forklare?" spørger hun med det samme udtryk, som da jeg ankom. "Når ja! Liam sagde han havde en overraskelse til dig.. Well det her er overraskelsen" siger han med et smil i hele fjæsset. Hun går lidt panik. Hun virker ret sød.
- Carolines synsvinkel -
Dylan O' fucking Brien står lige foran mig. Han har snakket til mig. Jeg går i panik. "Øh..." Er det eneste der kommer ud af min mund. Jeg aner ikke, hvad jeg skal sige? Altså Louis Tomlinson er min bror, Niall Horan min kæreste, Liam og Harry mine bedste venner og så fatter jeg ikke at Dylan O'Brien står foran mig?! "Dylan, det her er Caroline" siger Harry. Luk dog Haz, jeg kan godt præsenterer mig selv. "Hej" siger jeg akavet og vinker. Han smiler sit dejlige smil. Jeg er forelsket. Tag dig sammen Caro! Niall kommer ud i gangen. "Hvad sker der herude?" spørger han. Han får øje på Dylan. "Hej Dylan!" siger han overrasket. De giver hinanden en krammer, som drenge nu gør. Niall ligger sin hånd på min hofte. Jeg kigger på Dylan. Han har lagt mærke til det. Vi sætter os ind i stuen. Dylan hilser på de andre drenge.
"Jeg tænkte på, om vi ikke skulle gå i poolen" siger Harry. Alle råber ja i kor. Jeg skynder mig op og finde min bikini. Mens vi har pause fra touren, bor vi hjemme hos Harry. Så jeg har ikke rigtigt pakket ud. Jeg finder min hvide bikini som er topløs. En af mine yndlings. Tænk jeg skal i poolen med Dylan O'Brien!!! Det bliver så goooodt!
Jeg kommer ned, selvfølgelig venter de alle på mig. Men ikke Dylan. "I kunne jo bare gå i poolen" siger jeg undrende. "Kom så!" siger drengene, og vi går ud i poolen. Jeg kan ikke se Dylan nogle steder. "Hvor er Dylan?" spørger jeg Liam om. "Han kommer om lidt" siger han og laver en bombe i vandet. Jeg sætter mig på poolkanten med benene hængende i vandet. Drengene pjatter allerede. Typisk dem. Der er en der prikker mig på skulderen, jeg vender mig om, men der er ikke nogle. Jeg kigger til den anden side. Dylan sidder ved siden af mig. Jeg tager mig til brystet. Gal et chok! Han griner. Han kunne sikkert, se jeg blev bange. "De må du aldrig gøre igen" siger jeg grinende. Han griner også. Jeg elsker hans smil!!! Jeg har nok en lille fan girl inden i mig.
Han hopper i poolen. "Kommer du ikke med?" spørger han. "Jeg sidder fint her" siger jeg. Han griner af mig og kommer tættere på. "Du kan lige vove!" siger jeg truende. Men det er for sent, han har allerede trukket mig ned i vandet. Jeg skriger, da det er ret koldt. "Det er ikke fair!" sige jeg. Han griner bare. Jeg sprøjter vand på ham og svømmer over til de andre. Han er lige efter mig, eller det troede jeg. Da jeg vender mig om, er han væk. Jeg kan mærke noget undertøj og lige pludselig sidder jeg på Dylans skuldre. "Dylan!!! Sæt mig ned!" skriger jeg. Harry kommer svømmende med Niall på sine skuldre. "Jeg skal nok få dig ned" siger Niall truende. "Det kan du godt glemme alt om Horan!" siger jeg og puffer til ham, så han kommer ud af balance. "Det var ikke fair! Jeg var ikke klar" siger han fornærmet. Jeg puffer til ham igen. "Kom nu Niall!" råber Harry. Niall puffer til mig. "Du skubber som en tøs!" siger jeg og griner. Da jeg er helt uopmærksom, skubber han til mig, og jeg ryger ned i vandet. Jeg kommer op til overfladen. "Jeg skal nok få min hævn Horan" siger jeg og dukker ned under vandet.
"Jeg er glad for, jeg ikke skal sove med hende i nat" Kan jeg høre Harry sige. De drenge altså...
____________________________________________________________________________________
Hej Unicorns!
Undskyld, undskyld, undskyld, UNDSKYLD!
Jeg slet ikke har opdateret. Jeg har bare ikke haft lyst og tid, selvom det lyder som en dum undskyldning. Jeg kommer sikkert til at love alt muligt, som jeg ikke kan love, så undskyld igen!
Hvis i har nogle ideer til historien, så kom gerne med dem! Også privat hvis det er! ;)
- Emma<3
YOU ARE READING
Too many secrets ~ N.H
FanfictionCaroline Tomlinson er 17 år, og hun er Louis Tomlinsons lillesøster. Louis skal snart på turne igen, og han inviterer Caroline med. Caroline tager med og møder de andre drenge. Der er en af drengene, hun har et godt øje til. Hvem er det mon? Hvad vi...