-Carolines synvinkel -
I dag skal vi på tour. Dræb mig tak. De her måneder kommer til at gå langsommere end en skildpadde. Altså mig og Louis har ikke snakket sammen siden den lille episode. Mig og Niall er ja, mig og Niall. Vi er ikke rigtigt noget, hvilket irriterer mig. De andre drenge har sådan set passet sig selv. Dem har jeg ikke set noget til, hvilket også passer mig fint, nu hvor vi skal på tour.
"Caro vi kører nu!" råber Niall gennem hele huset. Jeg magter det ikke. Jeg tager alligevel min kuffert, og går nedenunder til de andre. "Velkommen til helvede" mumler jeg, inden jeg træder ind i tour bussen.
***
Vi har siddet i den her bus i flere år! Eller det føles sådan... Vi har nok kun været her i 2 timer eller noget. Jeg har faktisk ikke set drengene i land tid. Jeg har også bare ligget i min kabine ting, og set Netflix. Det er sådan mit liv er... Hvor skal vi endelig hen?
Jeg går ud i det der må være stuen, der er ingen mennesker. Hvor er folk henne? Jeg går op foran, hvor buschaufføren burde være. "Hvor skal vi hen?" spørger jeg, da jeg når frem. Han vender hovedet kort for at se, hvem jeg er, derefter vender han hovedet mod vejen igen. "Til Tyskland" siger chaufføren. "KØRER VI FORBI DER HVOR MAN KAN KØBE SLIK?!" spørger jeg måske lidt højt. Han nikker. "Vi tager kort en tur forbi" "Yes" mumler jeg. "Jeg skal nok sige til, når vi er der, men det bliver først i morgen" siger han. Han er faktisk meget venlig.
Da jeg kommer tilbage i den der stue ting, sidder alle drengene i sofaerne. "Hvor kom i lige fra?" De grinte. Jeg smed mig i sofaen ved siden af Niall og Harry. Lige i midten. De laver nogle mærkelige lyde. "Nå hvad vil i lave?" siger jeg. Jeg har været for meget sammen med mig selv nu. "Skal vi holde filmaften?!" spørger Liam. Vi mumler alle ja. "JEG HENTER SLIKKET!" siger Niall og hopper op af sofaen. Typisk ham. Vi griner af ham.
Han kommer tilbage med to skåle popcorn, og flere poser slik. Nu skal der ædes! Jeg må hellere løbe en tur, når vi er nået frem.
Vi har fået set 3 film. Jeg kan mærke, jeg er blevet ret træt. Jeg ligger i sofaen med Niall og Harry. De andre drenge sidder i den anden sofa. Ja altså jeg ligger ned, de to andre sidder. Jegligger med mit hoved i Nialls skød, og mine fødder i Harrys.
Mine øjne begynder at blive tunge. Niall lægger mærke til det, da han spørger, om jeg vil sove. Jeg nikker kort, og lader mine øjne glide i. Jeg når lige at se Niall kort, inden jeg allerede er i drømmeland.
YOU ARE READING
Too many secrets ~ N.H
FanfictionCaroline Tomlinson er 17 år, og hun er Louis Tomlinsons lillesøster. Louis skal snart på turne igen, og han inviterer Caroline med. Caroline tager med og møder de andre drenge. Der er en af drengene, hun har et godt øje til. Hvem er det mon? Hvad vi...