You scare me Harry!

547 24 1
                                    

- Carolines synsvinkel -

Jeg vågner af nogle der råber. Jeg gnider mig i øjnene, og kigger mig omkring. Jeg kan høre to stemmer råbe af hinanden. Det lyder meget som Louis og Niall. Oh no. "HARRY!" kalder jeg. Harry kommer hurtigt indefterfulgt af Louis og Niall. "Hvad sker der?" spørger han. "Få dem til at stoppe!" råber jeg og tager mig til hovedet. Mit hoved dunker. Han skubber Louis og Niall ud af værelset. "Hvad er der galt babe?" spørger Haz. "Stop det der" siger jeg og sætter mig ordenligt op i sengen. "Mit hoved gør ondt" siger jeg. "Det er nok p.g.a al den larm i lavede i går" mumler han. "HVAD?!" udbryder jeg. "Ikke noget" siger han hurtigt. Kunne man høre os?! Fuck! 

"Glem det. Hvad skændes Louis og Niall om?" spørger jeg, for at snakke om noget andet. "Tja.. Jeg tror hellere, du selv skal snakke med dem om det" siger han og rejser sig. "Okay Harry, hvad er der galt med dig?" spørger jeg og lægger armene over kors. "Hvad tror du?! Det ene øjeblik tror jeg, faktisk at du kan lide mig, og det andet øjeblik har du sex med Niall! Det gør ondt Caroline! Forstår du det ikke?! Det handler hele tiden om dig og Niall!" 

Han går frustreret frem og tilbage. Han skræmmer mig. "Rolig Har-" "Rolig! HVORDAN KAN JEG VÆRE ROLIG?!" Afbryder han mig. "Harry du skræmmer mig! Tag det nu roligt for helvede!" råber jeg. Han kommer over og tager fat i mine arme. "Caroline forstår du ikke, at jeg elsker dig! Jeg fucking elsker dig! Men du forstår det jo ikke! Jeg kan langt fra være rolig!" Louis kommer ind af døren, og hiver Harry væk fra mig. "OKAY HARRY NU TAGER DU EN SLAPPER! Kan du ikke se, du gør hende bange?" råber Louis. Han skubber Harry ud af døren. "Tak Lou" hvisker jeg. Han smiler kort, og går ud af værelset.

Det er nok den værste morgen, jeg længe har oplevet. Min kæreste og bror har været oppe og skændes. Harry har råbet af mig, og jeg har fundet ud af, han kan lide mig. Hvad skal jeg gøre?! Jeg kan lige så godt, lægge mig til at dø. 

____________________________________________________________________________________

Hej Unicorns!

Det blev et ret kort kapitel, men jeg havde brug for at opdaterer lidt. 

Så jeg håber, i nyder afsnittet.

- Emma <3






Too many secrets ~ N.HWhere stories live. Discover now