- Louis' synsvinkel -
Caroline har siddet på sit værelse. Jeg er ikke tryk ved det. Niall har gjort mange mærkelige ting, men jeg er nød til at stole på dem. Caroline er allerede meget tvivlsom på mig. Men jeg vil bare beskytte hende. Ham Jason er ret ulæks. Amen han er fløjet hele vejen til England, bare for at se hende. Klamt siger jeg bare.
Hvordan har han endelig fået min adresse? Fansene kan ikke engang finde dem, men det kan han. Godt vi snart skal på tour, så kan han nok ikke følge efter os.
Jeg går ovenpå. Jeg vil sige undskyld til Caro. Selvom hun nok ikke vil tilgive mig, men jeg kan da prøve.
Jeg banker på døren. Der bliver ikke svaret. Jeg banker på igen. Intet svar. "Caro?" siger jeg. Stadig intet svar. "Caro er du der inde?" Hun svarer ikke. Jeg banker på igen. "Jeg kommer ind nu!" siger jeg med en hævet stemme. Jeg tager i håndtaget. Der er låst? "CARO?!" råber jeg. Harry kommer ud på gangen. "Hvad sker der?" spørger han. "Caro svarer ikke og døren er låst" "Hvor er Niall?" spørger han skeptisk. "Derinde tror jeg, hvorfor?" Det er altså mærkeligt. Jeg banker hårdt på igen. "Caro?!" halv råber jeg.
Der larmer der inde, og derefter bliver der pillet ved låsen. Døren går op, og i døren kan man se en træt Caroline. Det ligner hun har sovet. "Hvad vil du?!" råber hun søvnig. "Hvorfor har du låst døren?" Hun ruller øjne og går ind på værelset igen. Jeg går efter hende og lukker døren efter mig.
Harry er gået ind på sit værelse igen. "Hvordan har du det?" spørger jeg, for at afbryde stilheden. "Af helvedes til" siger hun koldt. Hun har lagt sig under dynen igen."Caro?" "Hvad nu?" Hun virker meget sur. "Ikke noget" siger jeg. "Bare kald, hvis du har brug for noget" siger jeg, inden jeg går ud.
- Carolines synsvinkel -
Endelig er han gået!.. "Fribane" hvisker jeg til Niall, der ligger under min seng. Louis flipper ud, hvis han så Niall. Niall kommer kravlende ud fra sengen. Jeg griner. "Ikke grine" griner han selv.
Han sætter sig på sengen. Han har støv i håret. "Prøv at se dig selv i spejlet" Det er ret slemt faktisk. Han vender sig om, og kigger sig i spejlet. Han flækker af grin. Hans grin er så sødt. Jeg griner selv med. Han retter lidt på sit hår og fjerne støvet. "Er det bedre?" spørger han og kigger på mig.
Jeg nikker. "Men det her gør det endnu bedre" siger jeg og kysser ham på kinden. Det skal lige siges, jeg har en knald rød læbestift på. "Åh nej" siger han og kigger sig i spejlet igen. Han prøver at få det væk. Det lykkes ikke helt. Jeg griner igen.
"Det kommer du til at fortryde!" siger han truende, men samtidig mens han griner. Så det hjælper ikke så meget. Han kommer helt hen til mig, og lægger sine læber på mine. Jeg kysser ivrigt med. Han stopper ligepludseligt. "Hey!" siger jeg. "Ha!" siger han. "Ikke fedt Nial, ikke fedt" siger jeg, og lades som om jeg er sur. Det hjælper ikke så meget, da jeg flækker af grin lige bagefter.
Jeg lægger selv mine læber på hans. Jeg beholder dem der, og det gør han også. Det udvikler sig måske lidt, men i må selv gætte jer til resten.
____________________________________________________________________________________
Hej Unicorns!
Ja det blev til unicorn. Jeg vil bare lige høre, om jeg skal lave en dirty scene? Og skal jeg gå meget detaljer?
Det skal lige siges , jeg ikke har prøvet sådan noget før. Så det bliver måske ikke helt godt. Men jeg kan da prøve. Skriv i kommentaren, hvad i synes!
- Emma <3
YOU ARE READING
Too many secrets ~ N.H
FanfictionCaroline Tomlinson er 17 år, og hun er Louis Tomlinsons lillesøster. Louis skal snart på turne igen, og han inviterer Caroline med. Caroline tager med og møder de andre drenge. Der er en af drengene, hun har et godt øje til. Hvem er det mon? Hvad vi...