Perfekt

655 31 8
                                    

*SEKSUEL SCENE FOREKOMMER I DETTE KAPITEL, SÅ SPRING GERNE OVER, HVIS DU ER SART*

- Carolines synsvinkel -

Drengene synes vi skal ud og spise, eller hvem prøver jeg at narre? Det var Nialls ide. Han er total madglad altså. Når men vi er på vej til Nandos. Ikke noget nyt. Poul sagde, vi skal skynde os, men det tror jeg ikke kommer til at ske.

Vi går ind på Nandos, der er ikke ret mange mennesker, men klokken er altså også omkring midnat. Jeg har fået mange triste blikke fra Harry. Det gør mig ret ked af de, at han er sådan. Han er jo stadig en af mine tætteste venner, og nu er han bare sur. Men det er hans egen skyld! "Hvad skal du have skat?" spørger Niall. Jeg elsker han kalder mig skat. Det er søøødt..! "Øhm.. Bare en salat" siger jeg. "En burger og en salat" siger Niall. "Hvad skal i have at drikke til?" spørger damen. "Hvad vil du have" spørger Niall mig om. "En STOR cola" siger jeg og ligger tryk på stor. Jeg er mega tørstig, men ikke så sulten. "Super" siger damen og skal til at gå. "Undskyld men har i noget chokolade?" spørger jeg hende om, og rejser mig nærmest op ad stolen. "Ja" siger hun. "Den bedste i har, tak" siger jeg og læner mig tilbage i stolen. "Den tid på måneden?" spørger Harry mig flabet om. "Ja? Har du et problem med det?" svarer jeg igen. Han tager sine hænder op i forsvars position. "Spurgte bare" sige han og lave store øjne. Jeg ruller øjne af ham. Det er altid mega slemt, når jeg har det.

Vi har fået spist færdig og skal til at betale. "Jeg betaler" siger Louis. "Sikker?" spørger jeg. "Det er jo mig, der har spist mest" siger jeg. Ja jeg bestilte måske, måske ikke ret meget mad udover min salat. "Sikker" siger han og smiler. Han giver damen sit kort, og følger med hende op til kassen. Jeg siger det bare, men gal han tjekker hendes røv ud! Haha. De har squ også flirtet en del. "Jeg var ikke den eneste, der så hvor Louis' øjne v ar placeret vel?" spørger Liam. Vi bryder alle ud i grin. "Nope!" grine jeg.

Louis kommer tilbage til os med det største smil på læben. "Fik du hendes nummer?" spørger Niall. "Meget morsomt" siger han og går til bilen. Vi andre griner bare og følger efter ham. Vi tager hjem til hotellet.

**

*SEKSUEL SCENE FOREKOMMER NU, SPRING GERNE OVER*

Vi er kommet hjem, og mig og Niall ligger i sengen. Jeg er faktisk ikke træt. Selvom det har været en fantastisk, men lang dag. "Træt skat?" hvisker Niall i min nakke. "Mmm.." siger jeg bare. Han efterlader små våde kys i min nakke. Jeg stønner lavt. "Niall ikke nu" griner jeg lavt. "Hvorfor ikke?" spørger han lidt fortabt. "Niall de andre er lige ind ved siden af, og vi er først lige kommet sammen" siger jeg. Jeg kan mærke, han bliver trist. Han vender sig om på den anden side. Okay nu er han fornærmet.

"Skid hul i det!" siger jeg og vender ham om. Jeg kysser ham heftigt. Han er hurtigt med på den. Han holder på min hofte, og jeg om hans nakke. "Er du sikker?" spørger Niall forsigtigt. Jeg nikker, mens jeg bider mig frækt i læben. Han sniger sine hænder længere op på min ryg, og knapper min bh op.  Jeg hjælper med at få min trøje af. Han smider den et sted i rummet. Jeg tager hans trøje af, med lidt hjælp. Han kysser mig ned af halsen, og stønner lavt igen. Han prøver at finde mit ømme punkt, og det gør han hurtigt. Jeg tror, han efterlader et sugemærke der. Mine hænder finder hans bukser, og knapper dem op. Han tager dem selv af. Mens jeg gør det samme med mine. Hans hænder leger med mit bryst, og jeg klager ikke. Det er ret dejligt. Han vender os om, så det er ham, der tager førringen. Han tager mine trusser, og smider dem hen til vores andet tøj, der ligger lidt forskellige steder rundt i rummet. Han tager også sine egne af. Jeg lukker øjnene, og lader ham gøre, hvad han vil. Jeg mærke noget vådt og varmt ved mit underliv. Det er ikke så stort. Jeg åbner øjnene, og ser Niall slikke mig. Det er hans tunge. Jeg lukker øjnene igen. 

"Så er det nu" hviske-råber Niall, og trækker sig ind i mig. Jeg får en stor smerte. Jeg skriger lavt. "Bare slap af, så bliver det bedre" siger han. Jeg slapper af og mærkelig nok, så hjælper det. Smerten forsvinder og erstattes af en masse nydelse. Han starter langsomt og blidt, men gør det efterhånden hårdere og hurtigere. "Hurtigere!" stønner jeg, og han gør, som jeg siger. Sveden drypper ned af hans pande. Vi kommer samtidig, og han smider sig ned ved siden af mig. "Var det godt?" spørger han forpustet. "Perfekt" hvisker jeg og kysser ham kort. Jeg falder i søvn i hans arme. Perfekt afslutning på en perfekt dag.

____________________________________________________________________________________

Hej Unicorns!

Så kom der endelig et kapitel. Det har taget meget lang tid p.g.a den seksuelle scene. Jeg har aldrig prøvet det før, og det bliver måske nok også sidste gang. Men man ved aldrig?

Jeg håber, i har det godt og nyder kapitlet.

- Emma <3



Too many secrets ~ N.HOnde histórias criam vida. Descubra agora