One direction/yeni bölüm değil

162 13 3
                                    

Ben bu yazıyı yazarken Nothing like us la yazdım sizde onunla okuyun... Yeni bölüm değil ve umarım aranızda directioner vardır.

Az önce televizyon da NUMBER ONE TV açıktı. Annem dışarıdaydı. çok Sevdiğim şarkı çalmaya başlayınca yerimden fırlayıp televizyonun karşısına dikildim. Neyse şarkı bitti. Bu sefer magazinle ilgili haberler yayınlanmaya başladı. Chris brown la ilgili haberi dinlemek için oturmadım yerime. Ama brown yerine başka bir haber yapıldı. One direction Müziğe ara veriyormuş. Duyduğum gibi Çığlık atıp Önümde ki büyük masayı devirip kendimi yere attıp Çığlık atıp ağlamaya başladım. Haykıra haykıra hemde. Kendimi paralaya paralaya. O an yıkıldım. Beynim durdu. Düşünemiyor hareket edemiyordum. Sadece ağlıyordum. Ağlıyordum. O koskoca dev nasıl olur da ara verir? Nasıl olur da zayn le arası bozulur? Nasıl bu duruma gelirler? Ha nasıl ?!?!?!?! Ya bir daha toparlanamazsa? Biz onları bırakmazken onlar nasıl bizi bırakabilir? Ama inanıyorum. Onlarda Justin gibi olacak. Toparlanacaklar. Bomba gibi bir giriş yapacaklar. Kötü Düşünceler ağar bassa da iyiyi Düşünelim. Pes etmek yok. Biz directioneriz. Pes etmeyiz. Hem zayn le naughty boy un arası bozuldu. Bence zayn tekrar gruba girecek. Görürsünüz siz. Yeni bölüm yayınlamadığım için üzgünüm bu akşam söz gelicek. Bu Yazıyı paylaşmamın nedeni de içimi dökmek istememdi. Ve Döktüm de.Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Iyiki varsın melek deryaguzel

bir belieber'ın hayali ( justin bieber fan fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin