10.bölüm/ hayallerimize doğru bir adım

198 17 0
                                    

okuyan oy verse ölür mü? geberir mi?intahar mı eder? nolur? yeter amk be. bir kitaba hevesim vardı onunda içine sıçtınız. okuyan oy versin. çok ciddiyim sınır geçmedikçe yb yok bıktım artık. birde kesin okumadan geçiyorsunuzdur bu yazıyı. iyi aferin böyle devam... okuyup da oy verene iyi okumalar sizi seviyorum.


''ah bir dakika fotoğraf çekilmedik'' dedi ilke. Justin, ''evet hadi çekilelim.'' Sanki biz değil de o tanışmıştı yıllardır hayalini kurduğu ünlüyle. Bizden daha sabırsız davranıyordu. Bizim ile fotoğraf çekileceği için mi yoksa çekildikten sonra bizi unutup gideceği için mi bilemem. Her ne kadar birinci seçeneğin olmasını istesem de ikinci daha olanaklı geliyordu. Telefonumu yanlış hatırlamıyorsam adı kenny olan korumaya verip justin in soluna geçtim. O da bir omuzunu bana diğerini ise sağında ki Büşra ve ilkeye atmıştı. Gülümseyerek poz verdik. Kenny çektiğine dair bir şeyler gevelediğinde tam ayrılmışken ''biliyorum sıktık ama yıllardır bu anı bekliyoruz. Teker teker de çekilebilir miyiz?'' dedim. Gözlerimi bal köpüğü gözlerine dikerek. ''peki'' dedi. Kızlarla ufak çığlık atıp birbirimize sarıldık. Hemen sonra da ayrılıp justin in yanına koştum. O sol elini belime koyarken bende yanağını öperek poz verdim. Benden sonra Büşra justin in önünde geçti. Kidrauhl Büşra'nın omuzlarından aşağıya kollarını uzatıp ellerini sıkıca tuttu. Sanki bırakmak istemezmişçesine. Gülümseyerek poz verdiler onlarda. Ve son olarak ilke sağ elini kaldırdı justin de sol elini. Birleştirerek kalp yaptılar. Yanak yanağa verip çekildiler. ''biliyor musun bu üçlü grubun anahtar kelimesi var'' dedi ilke. Neyden bahsettiğini anlamıştım. ''nedir?'' diye sordu justin. ''hayallerimize doğru bir adım'' diye devam etti Büşra. Kidrauhl şaşırmışa benziyordu. ''ve bizim bu yaşadıklarımız, bir belieber'ın hayali'' diye tamamladım kızları. ''asla asla demeyin ve inanın. Belieber olduğunuzdan beri bunu yaptığınızı biliyorum çünkü şu anda karşınızdayım ve hayallerinize doğru bir adım attınız. Eminim bu hayallerinizin son basamağı değildir. Çünkü benim hayranlarım idollerine sarılmayı başarabildiyse daha fazlasını da başarır.'' Asla pes etmedim. Sıfırdan başladım ben bu serüvene hep yükseldim. Hayalim olan bir şeyi elde ettikçe daha da büyüğünü istedim. Örneğin twitter açtıktan sonra takip etmesini istedim. Ettikten sonra kardeşini istedim. Jazzy de etti. Poster biriktirmek istedim dosyalara sığdıramadım. En basitinden kidrauhl'lu telefon kaplığı istedim. Aldım. Belieber kardeşlerimle tanışmak istedim, tanıştım. Konser'e gelmek istedim ve onun için buradayım ama en önemlisi de hayallerimin baş kahramanı ile tanışmış, konuşmuş, fotoğraf çekilmiş ve sarılmış olmam. Daha önceden de söylediğim gibi, engeller aşılmak, hayaller gerçekleştirilmek için vardır. Tıpkı şu anda yaşadığım gibi.

Biraz daha böyle nasihat dolu sohbetten sonra çöken sessizlikten anladığım kadarıyla vedalaşma vakti gelmişti. Ama ben yapamam ki. Yıllar sonra bulmuşken kopamam ki ondan. Belki de ilk ve son kez onu bulmuş, sarılıp, konuşmuşken hiçbir şey olmamış gibi oturup yemeğimi yiyemem ki. Üstelik aynı ortamda iken bunu asla yapamam. İzlendiğimi hissettiğim de başımı kaldırıp etrafıma bakındım birkaç saniye sonra bir çift bal rengi gözle bakışlarımız kesişti. Yanağımdan aşağıya kayan bir sıvı hissettiğim de ağladığımı anladım. Elimin tersiyle silip kızların yanına doğru ilerlemeye başladım. İlke ve Büşra'yla konuşuyor olmasına rağmen bana bakıyordu. ''evet twitter da sen onu takip etmiyorsun diye bileklerini kesti bu doğru'' ah lanet olsun bunu anlattıklarına inanamıyorum. Şimdi anlaşıldı neden bana baktığını. Bende sanmıştım ki... o justin bieber etrafı güzel ve çekici kızlarla çevrilidir her zaman... her neyse... ''peki şimdi ediyor muyum?'' sorusu banaydı. ''evet bir yıl önce ettin.'' Dedim gözlerimi kaçırarak. ''ow bu harika.'' Dedi neşeli sesiyle. Ama ablası ben bunu yerim ya. ''biliyor musun kız kardeşin jazmyn de kevser'i takip ediyor'' dedi ilke. Ha bir şeyi de söylemeseniz. Neyse söylesin. ''Büşra'yı da eski hesabından ediyordun ama şerefsizin biri çaldı'' dedim sinirle. ''ama nasıl? Jazmyn nin hesabını ben kullanıyorum ve takip ettiğim kişi sayısı çok az. Ha birde hesabın için çok üzgünüm'' hem şaşkın hem de üzgündü. O piçi bulsam bir kaşık suda boğardım zaten. Ben, ''aslında beni takip etme olayı tam olarak şöyle oldu.'' Diyerek anlatmaya başladım.

bir belieber'ın hayali ( justin bieber fan fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin