След училище се прибрах. Трябваше след по-малко от час да съм пред нас напълно готова за партито. Не съм много по партита, но щях поне да съм с някой там. Влязох в банята и си взех душ за по-малко от 15 минути. Изсуших си косата и я оставих пусната. Сложих си дълги чорапи над коленете, къси панталонки, потник на „Nirvana" и кецове. Може би не се облякох много като курва, но ми беше удобно. Сложих само малко гланц и спирала. Едва ли някой ще забележи, че не съм с грим. Точно за 40 минути вече бях готова. Взех си чантата, сложих си на ръката няколко ластика, щяха да ми потрябват.
Пред вкъщи ме чакаха Найл и Ели.
- Здравейте- усмихнах им се, докато прибирах ключовете от къщата.
-Ана, това ти ли си?- дойде до мен Найл смеейки се.
- Знам, не изглеждам като за парти!- казах намусвайки се
-Неееее, изглеждаш много яко.- намеси се и Ели.
-Мерси.- измърморих из под носа си.
- Айде да тръгваме, защото ще се напият преди да сме отишли още.- изсмя се Найл .
Той ни отвори задната врата и се качихме. Чак тогава забелязах как са облечени. Ели беше с черна, почти до коленето рокля и пантофки. Найл, си е Найл и беше със сини дънки, сива блуза и черни кецове.
Стигнахме до една меко казана огромна. Тук би се събрало цялото население на Нова Зеландия. Слязохме от колата и тръгнахме към входа. Още при влизането, Найл се измъкна на някъде. Аз и Ел тръгнахме да търсим кухнята, където би трябвало да са напитките. Благополучно стигнахме до там и си взехме алкохол.
-Ето къде сте, помислих, че съм ви загубил- обади се глас познат до болка. Найл седеше и подпрян на вратата с червена чаша в ръце.
-Ето ни!- ухилих се като идиот.- Сега какво ще правим?- попитах отпивайки от познатия алкохол.
-Момчетата мислят да играят на предизвикателства, но с шотове. Мисля, че си запозната!- отвърна Найл все още седейки на старото си място.
-Аз съм съгласна!- отговорих и погледнахме към Ели-Ами ти?
-Ще ми повярвате ли, че никога не съм играла на това?-попита свела глава надолу Ели
-За всичко си има пръв път!- казахме в синхрон с Найл. Задърпахме я към хола, където по незнайна причина нямаше почти никой. Седнахме пред холната масичка и започнахме
Час по-късно вече съм почти умряла от алкохол. Изпивайки поредния шот пасувах да играя повече. Аз и Лиам бяхме последните участници, защото другите вече лежаха на земята. Лиам се оказа твърдо копеле, но и печено като е пиян до козирката.
-... и след това се събудихме зад една стара бензиностанция.- започнах да се смея истерично. Разказвах последната си пиянска случка от Нова Зеландия. Лиам се бе прехвърлил на дивана и се смееше.
-Не ви ли болеше главата?-попита през смях
-Мислех, че ще ми трябва тиксо, за да не се разпадне.- продължих да се смея.
-Човече пиян съм до оная работа.- пак започна да се смее. Личеше си, че е пиян. За мен да не говорим!
- Аз трябва да отида до тоалетната. –каза скачайки. Проследих го с поглед. И на мен ми стана лошо. Стигнах до тоалетната в която беше и той. Трябваше да се редуваме, за да не ходя да търся друга тоалетна. В тоалетната из между паузите, продължавахме да се смеем.
YOU ARE READING
MAYBE
RomanceМоже би някой ден, може би някъде, може би пак ще бъдем заедно. Може би ............