POV Sanne.
~~Volgende Morgen~~
Geeuwend kom ik beneden. De jongens zitten allemaal op de bank en zijn druk met elkaar in gesprek.
"Goedemorgen" geeuw ik. "Goedemorgen" zeggen ze terug. Ik slenter naar de keuken en maak een ontbijtje klaar. Nadat ik het heb opgegeten plof ik tussen Liam en Harry op de bank.
"Wat gaan we doen?" vraag ik vrolijk. Ik weet niet wat er met me is maar ik voel me gelukkiger nu de jongens me geadopteerd hebben. Ik was vroeger depressief en had nergens zin in. Maar nu ben ik vrolijk en hyper.
"Shoppen!" gilt Louis blij.
Ugh, nee echt niet... "Moet dat?"
Ze kijken me verbaasd aan. "Je hebt nieuwe kleren nodig" zegt Niall.
Ik zucht. "Okay dan"
Shoppen is nooit echt mijn ding geweest. Door alle winkels gaan en dan zo in die pashokjes... Nee bedankt.
Ik sta op en wil naar de voordeur lopen als ik word opgetild en over iemands schouder wordt gegooid.
Aangezien Niall, Harry, Zayn en Liam nog bij de zetel staan weet ik dat het Louis is.
"Lou,laat me los" zucht ik. "Nope" zegt hij vrolijk. Hij stormt het huis uit... Met mij op zijn schouder.
"Laat. Me. Los" zeg ik dreigend. In mijn hoofd speelt zich al een duivels plan af. Ik grijns. Louis... Je bent dood.
"Gast, ik denk dat je haar maar los moet laten" zegt Zayn. Blijkbaar heeft hij mijn grijns gezien.
"Louis... Je bent dood" zeg ik nu hardop. Hij kijkt me grijnzend aan. "Zoooo dood" voeg ik er achter.
Grijnzend stap ik de auto in. In mijn gedachte zit ik mijn plan uit te voeren. Dus... Ik heb 3 slagroomtaarten nodig. Mijn grijns wordt wordt breder. Wraak!
"Heb je al een plan?" vraagt Zayn zacht. Ik knik. "Zorg jij voor 3 slagroomtaarten?" vraag ik. Hij kijkt me even verbaasd aan maar knikt dan toch. "Ik leg het je straks uit" fluister ik in zijn oor. Hij knikt.
De hele rit is die grijns niet van mijn gezicht te krijgen. "We zijn er!" roept Liam. Ik stap uit. Wow... Dit winkelcentrum is supergroot. Niall pakt mijn hand vast en trekt me naar 1 of andere winkel.
"Onesie!" gil ik als ik het rek met onesie's zie. Ik zie een pickachu onesie. "Pickachu!" gil ik weer hyper. Ik trek hem uit het rek uit en ga op mijn knieën zitten. "Please Niall, mag ik, mag ik?" smeek ik.
Hij knikt hevig. Ik doe een vreugdedansje. "Pika,Pika!" roep ik door de winkel. De mensen kijken me vreemd aan. Ach ja... YOLO!!
Na nog wat kleren gepakt te hebben gaan we naar de pashokjes. Als eerste de onesie. Ik doe mijn kleren uit en doe de onesie aan. "Pika!" Ik spring uit het pashokje. "OMG, die moet je nemen!" roept Niall. Yes!
Ik pas nog wat andere kleding totdat Harry aan komt lopen met een jurkje. De jongens lopen ook achter hem. Harry steekt het jurkje naar me uit. "Nee" zeg ik kortaf. Ik haat jurkjes en rokjes.
"Kom op" dringt hij aan. Ik schud mijn hoofd. Niall komt er nu ook bij. "Anders geen pickachu" zegt hij. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Ma- Oké goed" zucht ik. Ik loop nog even langs Zayn. "Maak daar 9 van" fluister ik. En dan loop ik het pashokje in. Ik hoor Zayn lachen. "Is goed" roept hij.
Het jurkje is paars. Boven donkerder dan beneden en het is boven ook strakker. De achterkant is langer. Er is nog een zwart riempje om mijn middel. Ik trek het aan.
Zuchtend loop ik naar buiten. De jongens kijken me met grote ogen en open mond aan. "Wauw..." fluistert Niall. "Die nemen we!" roept Louis hyper. Ik zucht.
Uiteindelijk aan de kassa heeft Liam er ook nog pumps bij gehaald. "Ik moet nog even weg" zegt Zayn met een knipoog naar mij. Ik grijns en grinnik terwijl Zayn wegloopt.
Als we terug thuis zijn hang ik al de kleren in mijn inloop kast. Nog steeds vreemd om dat te zeggen. Mijn inloopkast... Ik ben juist klaar als Zayn binnen komt lopen.
"Dus, vertel" zegt hij. "Kijk, Morgen ochtend, als hij nog slaapt gooi ik gewoon een slagroomtaart in Louis' gezicht, als hij dan naar buiten komt gooi ik er nog 1 in zijn gezicht en dan ren ik naar beneden en dan komt hij mij waarschijnlijk achterna, dan verstop ik mij achter een hoekje en als hij dan langs loopt gooi ik de laatste in zijn gezicht en dan sluit ik me op in mijn kamer. Simpel maar grappig" Leg ik mijn plan uit.
"En Niall en Harry?" vraagt hij. "Voor Niall maak is speciale oreo's en bij Harry doe ik hetzelfde als Louis maar dan overmorgen" zeg ik. Hij fronst. "Voor waar die 3 andere taarten?" "Om op te eten, duh" antwoord ik. Hij grinnikt. "Goed plan... Maar ik heb hier niets mee te maken" grinnikt hij.
Ik verstop de taarten onder mijn bed en begin met het plan voor Niall. Ik sluip naar de keuken en open alle kastjes. Uiteindelijk heb ik een pakje oreo's gevonden. Ik draai me om en wil terug naar boven lopen als ik tegen iemand aanbots. Ik kijk op.
"Uh,hoi Li" zeg ik en ik ren de trap op. Hij kijkt me verbaasd na. In mijn kamer pak ik een tube tandpasta en ga aan het werk.
Ik haal de zwarte koekjes van elkaar en schraap het witte gedeelte eruit. Daarna spuit ik er wat tandpasta op en doe de koekjes terug op elkaar. Na een half-uurtje ben ik klaar en doe ik de speciale oreo's terug in het pakje.
Ik trek mijn onesie aan en ga in Pickachu-stijl terug de trap af en leg de oreo's terug op zijn plaats. Dan loop ik naar de bank en plof met een zelfvoldane grijns terug neer.
Liam komt naast me zitten. "Eet niet van de oreo's" zeg ik tegen hem. Hij kijkt me vragend aan maar ik negeer het gewoon.
Vandaag Niall, morgen Louis en overmorgen Harry. Wraak!
Updateje ;p
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionSanne is 17 jaar en het buitenbeentje in het weeshuis, niemand kent haar, niemand wilt iets met haar te maken hebben en niemand houdt van haar. Maar wat als ze wordt geadopteerd? Door One Direction? Wordt haar leven een droom? Of blijft haar leven e...