Deel 8

297 18 7
                                    

POV Sanne

"Sanne!" Hoor ik iemand roepen vanaf de woonkamer. Ik denk Zayn. Ik spring van mijn bed en ren naar de woonkamer. Daar tref ik alle jongens aan op de bank.

"We hebben een cadeau voor jou" zegt Liam uit het niets.

Ik kijk hem vragend aan. Cadeau?

"Niall, haal jij het cadeau?" vraagt hij aan Niall. Niall spurt meteen weg en komt 17 seconden later terug met een wit pakketje. Ja, ik telde de seconden.

Hij geeft het aan mij terwijl ik nog steeds die vragende blik op mijn gezicht heb.

Ik bestudeer grondig het pakketje. Ik hoor niets tikken dus het is geen bom ofzo.

Uiteindelijk scheur ik het pakpapier aan stukken en komt er een doosje tevoorschijn. Ik open het doosje en...

Halleluja! Halleluja! Halleluhuhuhuja!

Er ligt een IPhone 5c in. Er ligt een Freaking IPhone 5c in!

Okay, dit is een supercadeau, maar dit kan ik toch niet aannemen? Kom op! Hoe duur zijn die dingen wel niet?

Meteen geef ik het pakje terug aan Niall.

"Dat is veel te duur!" roep ik uit.

"We hebben geld genoeg" zegt Harry. Oké, dit kan ik dus niet winnen...

Het pakketje word terug in mijn handen geduwd.

Deze keer pak ik voorzichtig de gsm uit het doosje.

Het heeft een blauw hoesje waar de namen en handtekeningen van de jongens op staan.

Bij het zien van het hoesje begin ik meteen te glimlachen.

Nadat ik mijn gsm heb geïnstalleerd en al die shit, plof ik neer op de bank.

"Echt bedankt" glimlach ik.

Die glimlach krijg je echt niet meer van mijn gezicht.

Het klapperen van de brievenbus doet me opschrikken. Vrolijk spring ik op van de bank.

Huppelend ren ik naar de voordeur en pak ik de brieven uit het kastje.

Harry,Niall,Liam,Niall,Zayn,Louis, Louis,Harry,Sanne,Zayn,Liam...

Wow,wacht...

Een brief voor mij?!

Die kan maar van 1 iemand zijn. Shit...

Ik steek mijn brief in mijn broekzak en loop terug naar de woonkamer.

"Hier is de post. Ik ben op mijn kamer" zeg ik haastig als ik de post op het salontafeltje gooi.

Meteen daarna ren ik de trap op naar mijn kamer. Eenmaal daar doe ik meteen de deur achter me op slot.

Ik scheur de envelop open.

Dom. Zo dom.

Waarom heb je het ze vertelt?

Ik had jou hoger ingeschat.

Ach ja, nu zal ik de jongens ook moeten vermoorden.

En wat vind je van je nieuwe telefoon.

Een IPhone 5c is best duur.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu