POV Sanne
Het is avond en we hebben juist onze pizza's op. Ja, pizza's. De jongens hadden geen zin om te koken. Ach ja, pizza is ook lekker.
Nu alleen wachten tot Niall de oreo's pakt.
"Film tijd!"roept Zayn. Volgens mij wilt hij ook gewoon Niall zijn gezicht zien.
"Niet zonder eten!"roept Niall blij. Het antwoord waar ik op gehoopt had...
Niall rent de keuken in en komt terug met lekkers. Waaronder de oreo's.
Als de film start heb ik alleen maar oog voor Niall. Niet verliefd ofzo... Nee, ik wil gewoon zijn cupcake-hoofd zien als hij een van die oreo's eet.
"Zeg,jij kijkt wel veel naar Niall,hé?" fluistert Liam vragen in mijn oor. (Hij zit naast me)
"Ja,zou ik ook doen, dit wil je niet missen" fluister ik terug.
Dit is duidelijk niet het antwoord dat hij verwachte. Hij kijkt verder naar de film maar kijkt uit zijn ooghoeken naar Niall.
Eindelijk, Niall begint aan zijn oreo's. Hij pakt er 3 en stopt ze gelijk in zijn mond.
Ik barst in lachen uit. De jongens kijken me raar aan maar ik gebaar naar Niall.
Hij kijkt me ook raar aan en kauwt gewoon verder maar dan proeft hij de tandpasta...
Zayn heeft zijn mobiel gepakt en filmt dit moment. Dank je Zayn. Ik wil dit moment nog zo vaak meemaken.
Het gezicht van Niall is in 1 woord: 'Priceless'
Nee serieus, alsof er rotte cupcake met een aangebrand laagje glazuur in zijn mond zit.
De rest van de jongens barst ook in lachen uit.
Niall proest de oreo's uit over de vloer. Het is eigenlijk gewoon kots.
Hij rent naar de keuken. Waarschijnlijk om iets te drinken dat de smaak weggspoelt.
Ik moet toegeven, ik ben best trots op mezelf dat ik deze grap heb verzonnen, uitgevoerd en dat hij werkte.
"WIE HEEFT MIJN OREO'S VERPEST!!??" Niall loop woedend de kamer in.
Niemand zegt iets. "TANDPASTA OP OREO'S IS ECHT NIET LEKKER!!" roept hij weer.
"Je hoeft je tanden te minste niet meer te poetsen, een bedankje kan er wel van af hoor" zeg ik droog.
Even later ligt iedereen behalve Niall weer in een deuk.
"Wacht, dus jij was het?" vraagt Niall aan mij.
"Spot nooit met pickachu" terwijl ik in pickachu stijl begin te dansen omdat ik mijn onesie aan heb.
"Pika Pika, Yeah, Pika Pika, Yeah!" dans ik.
Hij zucht. "Ik had dat pak nooit moeten kopen" mompelt hij.
Ik grinnik en plof terug in de zetel en kijk de film verder.
Als de film gedaan is is het 23:00.
"Ik ga slapen"mompel ik terwijl ik naar mijn kamer loop. "Slaapwel"
Ik krijg een paar slaapwels terug en dan sluit ik de deur.
Ik zet mijn wekker om 8:00. Alles om wraak te nemen...
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionSanne is 17 jaar en het buitenbeentje in het weeshuis, niemand kent haar, niemand wilt iets met haar te maken hebben en niemand houdt van haar. Maar wat als ze wordt geadopteerd? Door One Direction? Wordt haar leven een droom? Of blijft haar leven e...