Sziasztok! C: Nos ezt a történetet Csengunak írtam, mert te Malumos vagy, én meg Mukes, de imádlak, és ezért megírtam ezt a kis... Igaz, hogy elég rövid lett, de történetet neked c: Meg Persze mindenkinek aki Malumos, vagy csak szereti olvasni.
Nagyon köszönöm, hogy itt vagytok, boldogsággal tölt el, hogy már 1.3K-nál jár a történet olvasottsága, őszintén, sosem gondoltam volna, hogy idáig eljutok majd.
Jó olvasást kívánok! ♥
********************
"Mikey, gyere, ülj le melém." Nyafogott Calum felnézve az idősebb fiúra. Éppen egy twitchcamot vettek fel és talán mondanom sem kell, Calum kényelmtlenül érezte magát. Nem arról volt szó, hogy nem élvezte a twitchcamozást, csupán meg volt rémülve, hogy valami rosszat mond, és felbőszít vele másokat.
Michael ránézett a fiúra, és ellenállt a kísértésnek, hogy nyugtatgatni kezdje. Talán nem volt észrevehető azoknak, akik nem ismerték olyan jól Calumot, mint ő, ellenben Michael tudtában volt annak, hogy nem érezte túl jól magát. Mindig azt csinálta, hogy igazán nagy szemei voltak, de a hangja laposan hangzott, már ha ennek van bármi értelme is. Talán nincs, de pontosan ezt csinálta.
Michael nem válaszolt, viszont odalépkedett, hogy leüljön a fiú mögé, aki így a két lába közt foglalt helyet. Nos, farmerban biztosak lehetünk benne, hogy nem volt kényelmes, de Calumért totálisan megérte. Michael nem bírta, ha idegesen látta barátját és Calum egyértelműen az volt, még ha csak egy kicsit is. "Nyugodj meg, minden rendben van, ígérem." Hajolt le, hogy a fülébe suttogjon, majd ujjait hajába vezette.
Miután Michael már pár perce játszott Calum hajával, nevetést hallottak. "Na mi az, már túl jól is érzed magad?" Kuncogott Ashton a két fiúra pillantva. Calum hátradőlt, majd lehunyta a szemeit kis mosollyal az arcán. Michael előre hajolt, ujjaival folyamatosan szántotta végig haját, a mosoly az ő arcán is tagadhatatlan volt.
"Igen, elég jól érezzük magunkat. Nem igaz, Calum?" Kérdezte Michael, mire csak egy mordulást kapott válaszul. Lenézett Calumra, és a fiatalabb fiú már szinte elaludt rajta.
"Gyere ide." Motyogta Michael lehajolva, így már csak a fülébe suttogott.
Calum lassan feltápászkodott a helyéről Michael lábai közt, majd mellé mászott a kanapén és leült. Michael arrébb csúszott, szóval Calum le tudott feküdni.
"Csináld még, jól esik." Motyogta a sötétbarna hajú fiú, ilyenkor mindig annyira ennivalóan bújós lett. Michael pedig pontosan jól tudta, hogy ez azért van, mert a hajával játszott. A haja, mindig is egy gyenge pont volt Calum testén, mióta világ a világ.
Michael pontosan jól emlékezett az esetre, mikor a fiú haját piszkálta, hogy megigazítsa azt, na meg, hogy megnyugtassa, hiszen Calum valamitől zaklatott lett és sírni kezett, Michael pedig természetesen kiakadt. Most, hogy jobban elgondolkozott rajta egyébként, nem volt értleme rajta sírni, mégis megtette. Azóta rájött, hogy Calum haja milyen érzékeny is volt. És ez persze ahhoz vezetett, hogy állandóan ő igazította meg a fiú haját, mert megengedte neki. Ha Luke vagy Ashton akarta megtenni, ő azonnal elhátrált tőlük, vagy ellökte a kezüket, miközben Michaelnek teljesen random időpontokban is megengedte, hogy játszon vele. Nem kellett zseninek lenni ahhoz, hogy tudjuk, Lukeot és Ashtont viszont bosszantotta, hogy nem tudták megérinteni sem a haját.
"Valamelyikőtök szeretne elköszönni?" Kérdezte Luke, Michael peig felnézett. A twitchcam egyértelműen véget ért, Michael pedig tudta, hogy Ashton nem lenne boldog, ha megtagadná, mert szerinte többet kellene foglalkozniuk a rajongókkal.
"Igen, sziasztok srácok! Sajnálom, hogy én és Calum ma nem vettünk olyan sok részt ebben a dologban, mint amúgy szoktunk. És asszem elaludt, de ő is szeret titeket." Mosolyott a kamerába Michael, mielőtt lenézett Calumra. A szemeit alig tudta nyitva tartani, de még ébren volt. "Köszönj szépen a rajongóknak." Utasította Michael finoman, Calum pedig persze mérgelődni kezdett.
"Olyan haszontalanok voltatok ma." Próbált mérgeskedni Ashton, de hangjában és arckifejezésén látszott, hogy inkább szomorú volt miatta.
"Sajnálom, de nem akartam Calumot hátrahagyni, mivel ő az első, és nem érezte jól magát." Motyogta Michael tekintetét a sötét hajú fiúra vezetve, ki még mindig rajta feküdt. Ezúttal már el is aludt, Michael pedig érezte lehelletét a nyakán.
"Szerencséd van, hogy boldoggá tetted vele." Mosolygott rá Ashton, bár nem vált be, hiszen az aggodalom még mindig csillogott szemeiben. Mindaddig, amíg boldoggá tudták tenni Calumot, minden rendben volt.
YOU ARE READING
5 Seconds of Summer Hungarian Bromance Oneshots
FanfictionSziasztok! Ez a Muke Clemmings Hungarian Oneshots továbbra is, de megváltoztattam a címét, ugyanis úgy döntöttem, hogy lehetségesen több ship témájában is írni fogok oneshotokat, sőt, ha gondoljátok kérések írására is bocsájtom a fejem! c: Szóval, n...