Oké gyerekek :) Sziasztok. Mióta tegnap kitört belőlem a Mashton mánia, a barátnőm előjött, hogy muszáj írnom egyet, és természetesen szexuális témában. Ezért úgy döntöttem, legyen. Hozzáfogtam egyhez, ami még engem is rákvörössé tett írás közben, de gondolhatóan mások arcára is fog még hasonló érzéseket csalni.
Viszont figyelmeztetésként, ha elolvastad az előző 18+ fanficemet, ez nem olyan kis puha, aranyos szex, ez piszkos, durva, és egyéb hasonló jelzők.
Összefoglalva egy fogalommal: Daddy kink.
Nos, ha ezek után is van merszed elolvasni, jó olvasást kívánok.
******************
Nem volt kanos, de egyáltalán nem volt fáradt sem. Luke még azt sem igazán tudta, hol van a pillanatban. Viszont úgy döntött, éhes, és unatkozik. Az órára pillantott. Hajnali három óra. Nagyot sóhajtott, és felállt, a konyhába csoszogva. Gabonapelyhez és tejet töltött egy tányérbe, mielőtt egy kanalat fogott kezébe, és egy lemezen akadt meg a szeme.
Michael és Ashton - Fájdalom
A cím megijesztette Luket, mert nem igazán értette, miféle fájdalom lehet a CD-n. Leült, majd majszolni kezdte az ételét. Az első dolog, amit észrevett, hogy Michael egy széken ült, nem az ágyon. A kezei maga előtt voltak összekötözve, viszont a lábai szabadok voltak. Egy szürke póló volt rajta, és fekete shortok. Úgy nézett, mintha csak most ébredt volna fel. Valami volt a szájában, amitől nem tudott beszélni. Egy kissé ijedtnek nézett ki, ahogyan Ashtonra pillantott, és valamiért, Lukenak tetszett. Ashton befejezte a kamera állítgatását és Michaelhez lépve ragadta meg a karját összekötő köteleket, felrántva a székről. Ashton leült a székre, majd térdelésbe nyomta Michaelt. A fiú motyogott valamit, Ashton pedig kivette a szájából a szájpecket a szájából, Michael pedig azonnal hadarni kezdett.
"Apuci, mit csinálsz?"
"Megbüntetlek, kincsem. Mit gondolsz, mit érdemelsz, amiért megszegted a szabályokat?"
"É-Én nem tudom..."
Ashton számolni kezdett. "Öt? Tíz? Tizenöt? Húsz? Huszo---"
"Húsz, apuci. Húsz." Mondta halkan.
Ashton elmosolyodott. "Akkor húsz. Mit mondunk ötösével?"
"Köszönöm." Válaszolt.
"Akkor számolj velem." Mondta lehúzva Michael nadrágját, alsó meglepő mód nem is volt rajta.
Visszarántotta kezét, majd rácsapta a puha bőrre. A legkevésbé sem gyengéden csinálta, nem fogta vissza haragját, és a bőr már az ötödik után rózsaszínné vált.
"Öt. Köszönöm, apuci."
Aztán a csapások erősödtek, a rózsaszín pedig pirosba váltott.
"Tíz. Köszönöm apuci."
Luke sajnálta volna Michaelt húsz miatt, mert úgy nézett ki, hogy nagyon fájdalmas volt, de úgy tűnt, Michaelnek tetszik.
"Húsz. Köszönöm apuci." Motyogta.
Ashton felállt, Michaelt is magával húzva, még mindig a kötésekkel rántva. A székre ültette, amitől kissé összerezzent. A pólóját egy ollóval vágta le, amit végül maga mellé tett. Ashton dolgokat keresett, nem is nézve Michaelre.
"Apuci." Kezdte Michael halkan.
"Nem kérdezted meg, mielőtt cselekedtél volna. Nem követted a szabályokat, baby." Válaszolt Ashton.
"Nem akartam, csak játszani akart velem, én nem akartam..."
Ashton megfordult és kezét arcára tette, hogy felnézzen rá.
YOU ARE READING
5 Seconds of Summer Hungarian Bromance Oneshots
FanfictionSziasztok! Ez a Muke Clemmings Hungarian Oneshots továbbra is, de megváltoztattam a címét, ugyanis úgy döntöttem, hogy lehetségesen több ship témájában is írni fogok oneshotokat, sőt, ha gondoljátok kérések írására is bocsájtom a fejem! c: Szóval, n...